۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۱۵۸۸۸۴

بورس قرمز پوش به استقبال پاییز رفت

شاخص کل بورس با کاهش ۲ هزار و ۸۵۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۳۶۱ واحدی قرار گرفت.
بورس قرمز پوش به استقبال پاییز رفت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،امروز شنبه (۱ مهر) در ابتدای بازار  شاخص کل بورس با رشد ۵۲۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۷۳۳ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار هم شاخص کل بورس با کاهش ۲ هزار و ۸۵۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۳۶۱ واحدی قرار گرفت.
ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم  هزار و ۸۸۹ میلیارد تومان رسید. حکشتی، فارس و شپنا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و تکاردان، شستا و حکشتی سه نماد پرتراکنش بودند.
شاخص کل هم وزن با اُفت ۱۰ واحدی روی پله ۷۲۱ هزار و ۷۸۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۳ هزار و ۶۲۰ میلیارد سهم به ارزش  هزار و ۸۸۹ میلیارد تومان رسید.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۵۶ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین شیمیایی و فلزات اساسی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
وپارسار ۲، افران و و همای بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وپارسار ۲، شستا و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۶۳، اراد ۸۹۴ و اخزا ۱۰۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، خاور و ثبات بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی