۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۱۵۸۹۳۶

تداوم لبخندآینده سازان باحمایت پتروشیمی پردیس

شرکت پتروشیمی پردیس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۲۴۰ بسته کیف به همراه نوشت افزار به دانش آموزان مدرسه پردیس در روستای سهمو شمالی اهدا کرد.
تداوم لبخندآینده سازان باحمایت پتروشیمی پردیس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، این هدایا که در راستای تداوم لبخند آینده سازان ایران اسلامی از اجناس باکیفیت ایرانی تهیه شده بود، طی آیینی به دانش آموزان مدرسه پردیس که در سال ۱۳۹۶ توسط پتروشیمی در روستای سهمو شمالی شهرستان عسلویه احداث شده است، تقدیم گردید.
مدیریت شرکت پتروشیمی پردیس همواره کوشیده است که در کنار ارتقا و افرایش تولید  با همراهی سایر شرکت های پتروشیمی در منطقه بتواند گام های بلندی در جهت رشد ‌و توسعه متوازن منطقه و رضایتمندی جامعه محلی بردارد. این شرکت علاوه بر اقدامات مستقلی که در حوزه مسئولیت های اجتماعی انجام داده است، با عضویت در شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس نیز سعی دارد در جهت ارتقای اثربخش فعالیت های مسئولیت اجتماعی خود در جامعه ای که در آن فعالیت دارد گام بردارد.
گفتنی است مدرسه شش کلاسه پردیس با مساحت ۳۵۲۰ مترمربع، ۷۰۰ مترمربع زیربنای ساختمان آموزشی، ۹۰۰ مترمربع زیربنای چمن مصنوعی و ۲۲۰۰ مترمربع محوطه سازی در سال ۱۳۹۶ توسط شرکت پتروشیمی در روستای سهمو شمالی شهرستان عسلویه احداث شده است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


لبخند زیبای فرزندان ایران !!
آفرین !!

لبخند زیبای فرزندان ایران هر روز افزون باد !!