۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۱
کد مطلب : ۱۵۸۹۵۵

حضور آتش‌نشانان وزارت نفت در پتروشیمی بندرامام

کاروان‌های حاضر در پنجمین دوره ارزیابی آمادگی عملیاتی و تخصصی آتش‌نشانان شرکت‌های تابع وزارت نفت با حضور در مجتمع فرهنگی آموزشی آفتاب پتروشیمی بندرامام آماده حضور در رقابت‌های چند جانبه شدند.
حضور آتش‌نشانان وزارت نفت در پتروشیمی بندرامام
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،از صبح دوشنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۲، کاروان‌های حاضر در پنجمین دوره ارزیابی آمادگی عملیاتی و تخصصی آتش‌نشانان شرکت‌های تابع وزارت نفت با حضور در مجتمع آفتاب چغاخور شرکت پتروشیمی بندرامام، آماده حضور در این تورنومنت ۳ روزه شدند.
در این دوره ارزیابی که از روز سه‌شنبه چهارم مهرماه طی ۳ روز و به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و پتروشیمی بندرامام برگزار خواهد شد، ۱۶ گروه آتش‌نشانی شامل ۱۲۸ آتش‌نشان منتخب صنعت نفت در ۶ بخش ارزیابی شامل سه بخش انفرادی و سه بخش گروهی به رقابت خواهند پرداخت.
هدف از این ارزیابی تقویت روحیه مودت بین آتش‌نشانان و ترغیب شرکت‌های تابع برای برنامه‌ریزی و اجرای روش‌های تخصصی و علمی به‌منظور تقویت آمادگی آتش‌نشانان خواهد بود.
آیین افتتاحیه این مراسم امروز– سه‌شنبه چهارم مهرماه با حضور مدیران وزارت نفت، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و پتروشیمی بندرامام برگزار خواهد شد و اختتامیه رویداد نیز هم‌زمان با هفتم مهرماه روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی