۲
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۸
کد مطلب : ۱۵۸۹۹۶
در ۶ ماهه ابتدایی سال رقم خورد؛

ثبت رکوردهای جدید تولید و فروش در پتروشیمی شازند 

 شرکت پتروشیمی شازند در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در زمینه تولید و فروش رکورد شکنی کرد.
ثبت رکوردهای جدید تولید و فروش در پتروشیمی شازند 
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،پتروشیمی شازند در شش ماهه نخست سال جاری با تولید بیش از 795 هزار تن انواع محصولات توانست رکورد سال قبل را بکشند و حتی بیش از برنامه مصوب سال 1402 تولید کند.
طبق برنامه، پتروشیمی شازند باید در 6 ماهه ابتدایی امسال 789 هزار و 548 تن انواع محصول را تولید می کرد اما این مجتمع با تولید 100.8 درصدی، بیش از 795 هزار و 893 تن تولید کرده است.
در 6 ماهه نخست سال گذشته حدود 758 هزار تن انواع محصولات پتروشیمی شازند تولید شد که تنها 96.3 درصد برنامه مصوب سال 1401 بود، اما شاراک امسال 37 هزار تن بیش از سال گذشته تولید کرد و یک رکورد جدید به ثبت رساند.
شکستن رکورد فروش
در پی افزایش تولید، رکورد فروش پتروشیمی شازند نیز شکسته شد. شازند در 6 ماهه ابتدایی امسال بیش از 133 هزار و 522 میلیارد ريال معادل 13 هزار و 352 میلیارد تومان انواع محصولات خود را فروخته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 10 درصد رشد را نشان می دهد.
شاراک در شهریور ماه 23 هزار790 میلیارد ريال معادل 2 هزار و 379 میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به ماه گذشته، بیش از هزار میلیارد ريال معادل 100 میلیارد تومان افزایش را نشان می دهد.
صادرات پتروشیمی شازند در شهریور ماه نسبت به مرداد ماه امسال نیز افزایش یافت و این شرکت بیش از 6 هزار تن معادل هزار و 540 ريال (154 میلیارد تومان) انواع محصول را صادر کرده تا به عدد 25 هزار 789 تن و 7 هزار و 80 میلیارد ريال (708 میلیارد تومان) برسد.
مجموع فروش شازند در 6 ماهه ابتدایی 1402 بیش از 467 هزار تن بوده که نسبت به فروش مدت مشابه پارسال بیش از 5 درصد افزایش را نشان می دهد.
افزایش تولید و فروش و شکستن رکوردهای پی در پی در پتروشیمی شازند در حالی به وجود آمد که نوسانات قیمتی خوراک و مشکلات عدیده در بازار، از موانع تولید همه مجتمع های پتروشیمی کشور بود، اما دستور مدیرعامل پتروشیمی شازند برای جهاد تولید و تولید بی وقفه موجب افزایش تولید محصولات شازند شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


خصوصی سازی = خودکشی اقتصادی
خصوصی سازی = خودکشی اقتصادی
پتروشیمیها به دولت ( مردم ) برگردد !!
باید همه پتروشیمیها به دولت ( مردم ) برگردد !!
اینها را به ناحق تاراج کرده اند .
واگذاری صنایع ثروتساز مانند پتروشیمی = کسری بودجه دولت = تورم !!

خصوصی سازی = سراپا فساد و تبانی



خصوصی سازی = تاراج دولت ( مردم )
خصوصی سازی = کسری بودجه = تورم

خصوصی سازی در تورم بالا = حماقت
خصوصی سازی پتووشیمی = اوج حماقت

خصوصی سازی در تورم بالا = خودکشی اقتصادی
پتروشیمیها به دولت ( مردم ) برگردد !!
پتروشیمیها به دولت ( مردم ) برگردد !!