۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۷
کد مطلب : ۱۵۹۱۱۶

ثبت رکوردهای پی در پی تولید در پتروشیمی امیرکبیر

  رئیس بهره برداری شرکت پتروشیمی امیرکبیر از ثبت رکورد های پی در پی تولید در ۶ ماهه نخست سالجاری در این شرکت خبر داد.
ثبت رکوردهای پی در پی تولید در پتروشیمی امیرکبیر
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،"ایمان آرمون" گفت: با همت همکاران پرتلاش واحد های تولیدی در 6 ماه نخست سالجاری بیش از صد در صد برنامه از پیش تعیین شده تولید محقق شده است.
 وی از ثبت رکورد تولید محصولات پلیمری در مرداد ماه سالجاری خبر داد و افزود : با همت مهندس صابریان رئیس واحد LD و همکاران خدوم این واحد ، تولید شهریور ماه سالجاری از تولید ماهیانه ادوار گذشته بیشتر بوده که این مهم زمینه ساز تحقق برنامه از پیش تعیین شده تولید واحد LD در 6 ماهه نخست سال بوده است.
 رئیس بهره برداری شرکت پتروشیمی امیرکبیر اظهار داشت : واحد LLD نیز با همت مهندس شهنی زاده رئیس واحد و همکاران پرتلاشش در 6 ماه نخست سالجاری علاوه بر برنامه از پیش تعیین شده، میزان تولید بر اساس طراحی را نیز محقق کرده است.
 آرمون از تحقق برنامه نیمه اول سال 1402 تولید در واحد HD خبر داد و گفت: این مهم نیز با تلاش مهندس باقری و همکاران خدوم این واحد محقق شده است.
 وی با تقدیر از حمایت های مدیرعامل و مدیر مجتمع از  واحد های تولیدی شرکت پتروشیمی امیرکبیر ، افزود: ان شالله با همت همکاران و راهبرد تعیین شده از سوی مدیران عالی شرکت در نیمه دوم سال نیز همانند نیمه اول برنامه های تولید محقق خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی