۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۱۵۹۲۳۲

استقبال بی سابقه از نمایشگاه پتروشیمی شازند

در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جمع کثیری از دانش آموزان شهرستان شازند و نیز آحاد مردم از نمایشگاه دفاع مقدس و دستاوردهای صنعتی شهرک انرژی این شهرستان بازدید کردند.
استقبال بی سابقه از نمایشگاه پتروشیمی شازند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جمع کثیری از دانش آموزان شهرستان شازند و نیز آحاد مردم از نمایشگاه دفاع مقدس و دستاوردهای صنعتی شهرک انرژی این شهرستان بازدید کردند.
 همزمان با ایام گرامیداشت دفاع مقدس جمع کثیری از دانش آموزان شهرستان شازند و نیز آحاد مردم از نمایشگاهی که بدین مناسبت در محل موکب سردار شهید ناصر بختیاری برپا شده است، بازدید کردند.
در این نمایشگاه که بخشی از آن به دستاوردهای صنعتی شهرک انرژی شهرستان شازند اختصاص داده شده است، روزانه بالغ بر 600 دانش آموز از مقاطع مختلف تحصیلی و نیز جمع کثیری از شهروندان از آن بازدید و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، با اقدامات و فعالیت های ارزنده صنایع بزرگ منطقه از جمله شرکت پتروشیمی شازند آشنا گردیدند و توضیحات لازم از سوی مسئولین غرفه ها برای دانش آموزان ارائه شد.
شایان ذکر است نمایشگاه مذکور در سطح استانی و حتی کشور کم نظیر بوده و ضمن استقبال گسترده آحاد مردم، مسئولین کشوری و لشگری نیز از دست اندرکاران در برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و دستاوردهای صنعتی شهرک انرژی شازند تقدیر و تشکر نمودند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی