۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵
کد مطلب : ۱۵۹۲۶۴

عبور کیان از بن بست ۱۲ ساله توسط دکتر عبوری

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر مگا پروژه پتروشیمی کیان را یکی از راهبردی ترین و بزرگترین مجتمع پتروشیمی در کشور و منطقه دانست.
عبور کیان از بن بست ۱۲ ساله توسط دکتر عبوری
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،دکتر مهدی عبوری، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر و دکتر قنبری مدیرعامل شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با هیئت همراه از سایت مگا پروژه پتروشیمی کیان در عسلویه بازدید کردند.
بر اساس همین گزارش، این بازدید که در روز چهارشنبه دوازدهم مهرماه با بدرقه رسمی مهندس عبداله یاوری مدیرعامل، دکتر علیپور قائم مقام، مشاورین و مدیران شرکت پتروشیمی کیان صورت پذیرفت.
دکتر مهدی عبوری، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر، دکتر قنبری مدیرعامل شرکت گسترش صنعت نفت و گاز پارسیان و هیات همراه در بدو ورود به سایت کیان از مراحل پیشرفت پروژه و بخش های آن بازدید و در جلسه شورای مدیران شرکت کیان شرکت کردند.
در این بازدید دو ساعته، مهندس یاوری، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل و دکتر علیپور عضو هیئت مدیره و قائم مقام شرکت کیان، مهندس سلطانی مدیر سایت کیان، گزارش کاملی از فرآیند حرکتی و توسعه ای، اقدامات صورت پذیرفته و نیازمندیهای مساعدت در تامین منابع مالی و اعتباری، ورود سرمایه گذاری و تضامین تامین منابع و حمایت‌های سهامداران شرکت پتروشیمی کیان (پترو فرهنگ و پارسیان) موانع موجود و راهکارهای برون رفت از آن ارائه دادند.
در ادامه دکتر قنبری مدیرعامل شرکت گسترش صنعت نفت و گاز پارسیان نیز به برنامه ها و سیاستهای حمایتی از پروژه پتروشیمی کیان با لحاظ شاخص های اهمیتی و عظمتی پروژه پرداخت.
دکتر مهدی عبوری، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر نیز در سخنان خود، مگا پروژه پتروشیمی کیان را یکی از راهبردی ترین و بزرگترین مجتمع پتروشیمی در کشور و منطقه دانست.
عبوری عظمت و ضرورت تکمیل پروژه کیان را بسیار با اهمیت خواندند و اهتمام همه ارکان مدیریتی در شرکت سرمایه گذاری غدیر، گسترش نفت و گاز پارسیان و پتروشیمی کیان در این مسیر را توصیه و تاکید داشت.





ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


احسان
مدير عامل كيان آقاي .... چه تخصصي از پتروشيمي داشته ايشان را بيشتر معرفي بفرماييد , چرا مگا پروژه را چنين فردي كه فقط سابقه مدير دفتري داشته بايد بعهده بگيرد, اين مگا پروژه با همچين مدير عاملي هيچوقت اجرايي نخواهد شد , جناب دكتر قنبري كلاس نفت و گاز پارسيان را با چنين انتصاباتي پايين نياوريد .