۴
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷
کد مطلب : ۱۵۹۳۸۰

انتصاب جدید در پتروشیمی شازند

با تصمیم اعضای هیأت مدیره شرکت تعاونی کارکنان پتروشیمی شازند، ابراهیم بابک ‌نیا، مدیرعامل جدید این شرکت شد.
انتصاب جدید در  پتروشیمی شازند
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،با تصمیم اعضای هیأت مدیره شرکت تعاونی کارکنان پتروشیمی شازند، ابراهیم بابک ‌نیا، مدیرعامل جدید این شرکت شد.
 مراسم معارفه بابک ‌نیا صبح امروز با حضور دکتر خلیلی‌نیا، مدیرعامل پتروشیمی شازند، و جمعی از معاونان و مدیران شرکت و همچنین اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی کارکنان پتروشیمی شازند، برگزار شد.
 در این جلسه، مدیرعامل پتروشیمی شازند در سخنانی با تاکید بر حمایت از پرسنل شاغل در شرکت گفت: متاسفانه در گذشته بنا به دلایلی، تعامل سازنده‌ای میان شرکت پتروشیمی شازند و شرکت تعاونی برقرار نبود، ولی خوشبختانه امروز شاهد افزایش تعامل و همدلی میان این دو شرکت هستیم و از مدیرعامل جدید و سایر اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی این انتظار می رود که با رویکردی مثبت و تعاملی در راستای رشد و تعالی و حفظ منافع سازمانی، پرسنلی و سهامداران شرکت تعاونی که بخش عمده و‌ آن از بدنه کارگری شرکت می باشند، حمایت و تلاش مضاعف نمایند.
  خلیلی نیا خاطر نشان ساخت: خوشبختانه ایده‌های بسیار خوبی از سوی اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی کارکنان طرح گردیده است که این ایده ها و طرح های پیشنهادی مورد حمایت شرکت پتروشیمی شازند نیز قرار خواهد گرفت و بسیاری از فعالیت های سازمانی نظیر تامین پالت های مورد نیاز مجتمع را می توان به تعاونی واگذار کرد. همچنین شرکت تعاونی می تواند خارج از این مجموعه و با حضور در بازارهای هدف موجبات ایجاد درآمدزایی بیشتر را فراهم نمایند و سبب رشد بیشتر تعاونی شوند.
 مدیرعامل در پایان ضمن تشکر از زحمات پرویز حیدری مدیرعامل سابق شرکت تعاونی کارکنان پتروشیمی شازند، برای بابک نیا مدیرعامل جدید این شرکت آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
  در ادامه بابک ‌نیا، مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان پتروشیمی شازند ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر خلیلی نیا و اعضای هیات مدیره این شرکت در سخنان کوتاهی گفت: شرکت تعاونی کارکنان می‌تواند به عنوان بازویی توانمند در جهت اعتلای هر چه بیشتر شرکت پتروشیمی شازند اقدامات موثری را انجام دهد و هدف ما حمایت از سهامداران شرکت تعاونی می‌باشد و امیدوارم با مجموعه پتروشیمی شازند و دکتر خلیلی نیا بیش از گذشته تعامل و همکاری های موثری داشته باشیم.
در پایان مراسم حکم انتصاب بابک نیا از سوی محمد خدادادی رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی کارکنان پتروشیمی شازند به وی اهدا شد.
 






 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آراد
حذف کردن پیمانکار و خدمت کردن به کارگر عواقب اینجوری داری مافیا همه جا هس