۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۱۵۹۵۲۵

تکذیب آتش‌سوزی و انفجار در پالایشگاه گاز ایلام

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: ساعت ۲ و ۲۳ دقیقه بامداد ۱۸ مهرماه، با توجه به نشت گاز از یکی از گسکت‌ها، دو نفر از همکارانی که در آن واحد مشغول کار بودند، در اثر حادثه‌ای محدود، دچار آسیب جزئی شدند که ضمن تریاژ اولیه در درمانگاه پالایشگاه، به بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام اعزام شدند.
تکذیب آتش‌سوزی و انفجار در پالایشگاه گاز ایلام
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام اعلام کرد که آتش‌سوزی و انفجاری در این پالایشگاه رخ نداده و مجموعه با ظرفیت مطلوب در حال فعالیت است.
  علی وحیدی وقوع انفجار و آتش‌سوزی در پالایشگاه گاز ایلام را تکذیب کرد و گفت: به‌طور معمول در پایان هر تعمیرات اساسی و تزریق گاز به شبکه سراسری، اتصالات نشت‌گیری می‌شوند.
وی ادامه داد: بر همین اساس ساعت ۲ و ۲۳ دقیقه بامداد ۱۸ مهرماه، با توجه به نشت گاز از یکی از گسکت‌ها، دو نفر از همکارانی که در آن واحد مشغول کار بودند، در اثر حادثه‌ای محدود، دچار آسیب جزئی شدند که ضمن تریاژ اولیه در درمانگاه پالایشگاه، به بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام اعزام شدند.
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام افزود: خوشبختانه حال عمومی هر دو نفر مساعد است و آسیب‌دیدگی جدی نداشتند، ضمن اینکه همکاران این شرکت تا ترخیص این عزیزان پیگیر کار درمانی آنان هستند.
وحیدی تأکید کرد: در این حادثه به تأسیسات پالایشگاه آسیبی وارد نشده و مطابق برنامه، پالایشگاه گاز ترش دریافت و محصولات پنجگانه خود را تولید می‌کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی