۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۱۵۹۶۱۰
مدیرعامل پتروشیمی شیراز خبر داد:

مناقصه پروژه کریستال ملامین به زودی اجرایی می‌شود 

به گفته مديرعامل شركت پتروشيمي شيراز، يك واحد نيترات جديد هم در دستور كار آتي اين شركت قرار گرفته است.
مناقصه پروژه کریستال ملامین به زودی اجرایی می‌شود 
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، احمدرضا حیدرنیا، مديرعامل شركت پتروشيمي شيراز گفت: پتروشيمي شيراز جزو قديمي ترين پتروشيمي كشور به شمار مي‌آيد و داراي نيروهاي متخصص، با تجربه و البته جوان است كه در مسير استمرار توليد در حال تلاش هستند.
مهندس احمدرضا حیدرنیا به تنوع محصولات اوره و كيفيت بالاي آنها در چرخه توليد اشاره و بيان كرد: از نظر فروش نيز صاردات خوبي به ويژه طي يكسال گذشته داشته‌ايم.
وي ابراز اميدواري كرد كه پتروشيمي شيراز عملكرد درخشاني در سال "رشد توليد و مهار تورم" داشته باشد.
مديرعامل شركت پتروشيمي شيراز همچنين به بخشي از فعاليت‌هاي اين شركت در حوزه تولید و بازاریابی محصولات، پروژه‌های در دست اجرا، تلاش‌های شرکت در زمینه حفظ محیط زیست و اقدامات در زمینه مسئولیت‌هاي اجتماعی اشاره كرد.
حيدرنيا، كريستال ملامين و كيسه زني را دو طرح شاخص و در دست اجراي اين شركت برشمرد و در اين خصوص خاطرنشان كرد: در آينده‌اي نزديك مناقصه پروژه كريستال ملامين اجرايي مي‌شود و قرارداد پيمانكار نيز در حال تنظيم است.
وي ادامه داد: واحد كيسه زني در منطقه ويژه نيز در دست اجراست كه حدود ۵۰۰ فرصت شغلي ايجاد خواهد كرد.
به گفته مديرعامل شركت پتروشيمي شيراز، يك واحد نيترات جديد هم در دستور كار آتي اين شركت قرار گرفته است.
حيدرنيا همچنين خاطرنشان كرد: حدود ٢٨٠٠ نفر در شركت پتروشيمي شيراز مشغول به كار هستند كه بيش از ٩٩ درصد آنها بومي استان فارس به ويژه شهرستان‌هاي مرودشت، زرقان و روستاهای اطراف است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی