۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۱۵۹۶۵۷

قهرمانی تیم فوتبال کارگری پتروشیمی شازند

تیم فوتبال پتروشیمی شازند موفق شد در ورزشگاه اختصاصی خود در شهر مهاجران با کسب پیروزی مقابل تیم شهرداری اراک ، سه هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمان مسابقات فوتبال استان مرکزی شده و به مسابقات قهرمانی کشور راه یابد.
قهرمانی تیم فوتبال کارگری پتروشیمی شازند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،تیم فوتبال کارگری پتروشیمی شازند با قهرمانی زودهنگام در مسابقات کارگران استان مرکزی به مسابقات قهرمانی کشور راه یافت.
 درچهارمین  مسابقه از دور برگشت رقابت های فوتبال  قهرمانی کارگران استان مرکزی ،تیم فوتبال پتروشیمی شازند موفق شد در ورزشگاه اختصاصی خود در شهر مهاجران با کسب پیروزی مقابل تیم شهرداری اراک ، سه هفته مانده به پایان مسابقات،  قهرمان مسابقات فوتبال استان مرکزی شده و به مسابقات قهرمانی کشور راه یابد.
در این دیدار خانگی که روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۲ با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پتروشیمی شازند خاتمه یافت ، "حسین گودرزی" زننده تنها گل این دیدار بود.
در پایان این مسابقه ، دکتر خلیلی نیا مدیر عامل به همراه مهندس ساکی رئیس مجتمع و جمعی از مسئولین شرکت ضمن بازدید از اقدامات انجام شده در آماده سازی استادیوم  زمین فوتبال جهت میزبانی از مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور، در بین بازیکنان و کادر فنی تیم کارگری حاضر شده و ضمن تبریک این قهرمانی،  حمایت کامل و همه جانبه خود از برنامه های پیش روی تیم فوتبال پتروشیمی شازند را اعلام داشتند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سطح سایتتون را با این خبرها پایین نیارید
آقا یک خبر درست بزنید
حالا اگر اونا دوستانتون هستن اشکال نداره
فقط هر خبری ازشون نزنید تو سایت