۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵
کد مطلب : ۱۵۹۷۰۲

پتروشیمی بندرامام شرکت برتر شد

در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار کشور، شرکت پتروشیمی بندرامام به عنوان برند برتر مشتری مدار و مسئولیت پذیر برگزیده شد.
پتروشیمی بندرامام شرکت برتر شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار کشور، شرکت پتروشیمی بندرامام به عنوان برند برتر مشتری مدار و مسئولیت پذیر برگزیده شد.
 در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر مشتری مدار در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، شرکت پتروشیمی بندرامام به عنوان شرکت برتر برگزیده و معرفی شد.
در این همایش ملی که مدیران عالی وزارت صمت، اعضای کمیسیون انرژی و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، پس از اعلام شاخص‌های ۱۷ گانه توسط کمیته داوران، شرکت پتروشیمی بندرامام با کسب رضایت مشتریان در زمینه‌های خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش توانست عنوان برگزیده را کسب و لوح تندیس دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار کشور را کسب کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی