۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۱۶۰۲۶۲

بازدید مدیرعامل پتروشیمی بندرامام از پروژه‌ها

دکتر انصاری نیک پس از دریافت آخرین وضعیت اجرای پروژه‌ها، طی تماس تلفنی با شهردار بندر ماهشهر و مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی از تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی جهت اتمام و بهره‌برداری هرچه سریعتر بندرتجاری خور سیف ماهشهر خبر داد.
بازدید مدیرعامل پتروشیمی بندرامام از پروژه‌ها
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام ضمن بازدید از روند پروژه‌های شهرستان بندرماهشهر، دستور تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه‌ها و بهره برداری هرچه سریعتر از بندرتجاری ماهشهر را صادر کرد.
  صبح‌ روز پنج‌شنبه ۱۱ آبان‌ماه ۱۴۰۲ دکتر انصاری نیک به همراه نماینده مردم شریف بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شرکت پتروشیمی بندرامام از روند احداث بندر تجاری خور سیف، خورغزاله و تصفیه خانه مرکزی بندر ماهشهر بازدید کرد.
در جریان این بازدید که با هدف تسهیل در روند اجرای پروژه‌های مهم شهرستان صورت گرفت، دکتر انصاری نیک پس از دریافت آخرین وضعیت اجرای پروژه‌ها، طی تماس تلفنی با شهردار بندر ماهشهر و مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی از تخصیص  ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی جهت اتمام و بهره‌برداری هرچه سریعتر بندرتجاری خور سیف ماهشهر خبر داد.
در پی این دستور مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام، نماینده مردم شریف بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی، بهره‌برداری از این بندر را یکی از خواسته‌های مردم بندرماهشهر به منظور توسعه تجارت با کشورهای منطقه و اشتغالزایی دانست و افزود: با بهره‌برداری از بندرتجاری خور سیف شاهد رونق کسب‌وکار و اشتغالزایی تأثیرگذاری در منطقه خواهیم بود.
احیای اسکله‌‌ی تاریخی خوز غزاله و تخصیص اعتبار به پاسگاه غزاله ماهشهر
در ادامه بازدید مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام پس از حضور در خور غزاله و بازدید از اسکله تاریخی غزاله در جنوب پاسگاه مرزی غزاله ماهشهر، دستور احیای این اثر تاریخی ملی دوره قاجار صادر و نیازهای پاسگاه غزاله از سوی شرکت پتروشیمی بندرامام رفع خواهد شد.
گفتنی ست،اسکله تاریخی خور غزاله با قدمت ۱۵۰ ساله راه ورود صنعت نفت به ایران و رونق‌دهنده اقتصاد صنعتی منطقه و کشور محسوب می‌شود که از سال ۱۳۹۸ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
در پایان این بازدیدها نیز مقرر شد در پایان هفته آتی از روند فعال سازی و پیشرفت فعالیتهای طرحهای مزبور بازدید شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی