۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۱۶۰۲۸۹

پروژه مخزن اتیلن پتروشیمی امیرکبیر اجرایی شد

سعادت نیا افزود: در مطالعات قبلی، جانمایی احداث اين مخزن در محل دیگری انجام گرفته بود كه با جانمایی جديد علاوه بر جلوگيري از تخريب انبارهای آن محل، حجم پايپينگ جهت اتصال اين مخزن به واحد الفين اين مجتمع به طور چشم‌گيري كاهش را در بر خواهد داشت. 
پروژه مخزن اتیلن پتروشیمی امیرکبیر اجرایی شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرمجتمع پتروشیمی امیرکبیر از  ورود پروژه مخزن اتیلن به فاز اجرایی با ظرفيت 28 هزار متر مكعب خبرداد.
  درحاشیه شروع به کاراین پروژه، امیدسعادت نیا اظهارداشت: هدف از ساخت اين مخزن افزایش تولید در محصولات پلی اتیلنی و جبران تغییرات در تولید اتیلن است.
وی بیان داشت: يكی از دستاوردهای اين پروژه افزايش توليد متوسط 135 هزار تن محصولات پلی اتيلن كه با احداث و راه‌اندازی اين مخزن كل ظرفيت واحدهای پلی اتيلنی در دسترس خواهد بود. 
سعادت نیا با اشاره به صرفه‌جويي حدود 1500 ميليارد ريالی در جانمایی جديد مخزن اتيلن افزود: در مطالعات قبلی، جانمایی احداث اين مخزن در محل دیگری انجام گرفته بود كه با جانمایی جديد علاوه بر جلوگيري از تخريب انبارهای آن محل، حجم پايپينگ جهت اتصال اين مخزن به واحد الفين اين مجتمع به طور چشم‌گيري كاهش را در بر خواهد داشت. 
دراین مراسم نمايندگان شركت تدبير فن آسيا بعنوان مديريت طرح پروژه و جمعي از مديران شركت حضور داشتند
شركت پتروشيمي اميركبير به عنوان يكي از بزرگترين توليدكنندگان پلي اتيلن در ايران به شمار مي رود مجتمع توليدي آن در سايت چهار منطقه ويژه پتروشيمي و در استان خوزستان واقع شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سلام
خیلی جالبه اول جای غلط انتخاب میکنند بعد میگن انتخاب محل صحیح میلیاردها صرفه جویی کردیم
مسخره نیست!!!!!!!