۲
۸
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۱۶۰۳۹۵

چرا علی عسکری از نشان زاده تمجید کرد؟

نشان زاده به اذعان متخصصین حوزه صنعت پتروشیمی به لحاظ فنی و مدیریتی یکی از اشخاص با دانش فنی بالا به حساب می آید.
چرا علی عسکری از نشان زاده تمجید کرد؟
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،ترکیب مدیریت علی عسکری در کنار علم و دانش فنی نشان زاده باعث پیشرفت و پویایی هلدینگ خلیج فارس شده است.
علی عسکری مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در بازدید اخیر خود از عسلویه با تاکید بر اینکه آقای نشان زاده مرد جنگنده و عملیاتی ما هست گفت: «کسی که نتواند پا به پای ما بدود باید تعویض و نیمکت نشین شود».
مهندس حسن نشان زاده مقدم فارغ التحصیل مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی اصفهان با بیش از ۲۵ سال سابقه صنعتی و مدیریتی در مجموعه وزارت نفت و صنایع پتروشیمی است.
كسي كه در صنعت ارزش آفرين پتروشيمي ، پس از پذيرش در امتحان استخدامي وزارت نفت در سال ١٣٧٧ از ميان بيش از ٧٠٠٠ شركت كننده يكي از ٢٠٠مهندسين شيمي بود كه پذيرش نهايي شد و كار را در واحدHD پتروشيمي بندرامام آغاز و پله هاي تخصصي و مديريتي را يكي يكي طي كرد و امروز مسوليت معاونت برنامه ريزي هلدينگ پتروشیمی خليج فارس را برعهده دارد و انصافا و بدور از هر گونه تملقي در قياس با ساير عزيزان قبل ، وی هم در تخصص و وجدان كاري و پشتكار سرآمد و کارآمد است .
نشان زاده به اذعان متخصصین حوزه صنعت پتروشیمی به لحاظ فنی و مدیریتی یکی از اشخاص با دانش فنی بالا به حساب می آید.
در دنیای امروز نقد و ارزیابی باید مبتنی بر معیار علمی و عینی باشد؛ 
و طبیعتا برای قضاوت درباره عملکرد مدیریتی افراد باید به کارنامه و آمار رجوع کرد.
بنابراین مطابق با آمارهای رسمی، بخشی از عملکرد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در یک سال گذشته که وی بعنوان یکی از ارکان مهم و اصلی این گروه بزرگ پتروشیمیایی کشور بوده است به شرح ذیل می باشد:
۱- دستیابی به بالاترین رکورد تولید به میزان ۲۳٫۲ میلیون تن در سال که معادل ۷۸ درصد ظرفیت اسمی هلدینگ خلیج فارس است و در نوع خودش یک موفقیت کم نظیر محسوب میشود.
۲- افزایش ۱۹ درصدی صادرات آن هم در شرایط تحریم.
۳- افزایش ۶۴ درصدی سود انباشته تلفیقی
۴- کسب رتبه برتر ایران از لحاظ فروش، درآمد صادراتی و ارزش بازار
۵- کسب رده بیست و هفتمین ( ۲۷) شرکت جهان با ۱۵/۱۵ درصد رشد نسبت به سال قبل
۶- کسب رتبه دوم کشور از نظر ارزش افزوده و سودآوری
۷- تکمیل و به بهره برداری رساندن مگا پروژه پالایشگاه گاز هویزه
۸- تکمیل پروژه الفین پتروشیمی گچساران و راه اندازی آن
۹- تعیین تکلیف وضعیت پروژه ها و شروع جهادی پروژه ها از جمله پروژه دهدشت و پلیمرگچساران
این آمارها به تنهایی گویای عملکرد دوران مدیریتی ۲ ساله تیم مدیریتی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس می باشد.
بدون شک حمایت ها و تمجید های دکتر علی عسکری از مهندس نشانزاده در جلسه مجمع عمومی این هلدینگ بخاطر عملکرد بسیار درخشان وی و نقش برجسته ای است که در موفقیت های هلدینگ خلیج فارس داشته است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


کارشناس صنعت پتروشیمی
متاسفانه کارهای پوپولیستی جای مدیریت علمی را گرفته است (کدام واحد الفین راه اندازی شده؟)
رستم
اگر مهندس ............ که الان گوشه ای از صنعت رها شده اند بود الان جناب علی عسکری باید هزار برابر نشان زاده از ایشان تقدیر می کرد . قسمت عمده ای از عقب ماندن صنعت پتروشیمی در سالهای اخیر نتیجه عدم استفاده از امثال مهندس جوکارهاست . باید با التماس و خواهش آنها را به پست های بالا برگردانند . اما منافع عده ای نمی‌گذارد و صد حیف
مهدی خلیلی
مطلب تبلیغاتی نبود؟ قلمتون رو نفروشید
محمد
با این رزومه و عملکرد،بدپن شک جناب نشان زاده انسانی شایسته و پای کار بوده و هست.اما جناب نشان زاده عزیز از شما انتظار داریم هوای انسانهای تحصیل کرده و شایسته برای استخدام در صنعت نفت رو بیشتر داشته باشی و فقط به فکر حلقه خاصی نباشید.
رسول موسوی
ازقدیم گفتند.کور کور پیدا میکند.آب جوب. لردگان چه خبر.نخبگان ایران
مجتبی
ژنرال خستگی ناپذیر و مرد جنگنده هلدینگ خلیج فارس
مهندس نشان زاده عزیز.
بی شک عملکرد موفق و جهادی و انقلابی مهندس نشان زاده در توسعه و روند رو به رشد صنعت پتروشیمی و بهره‌برداری از طرح های عظیم صنایع خلیج فارس برای همگان آشکار و هویداست.
امید است با توکل بر خدا همچنان قطار افتتاح و بهره برداری پروژه های هلدینگ را ببینیم و در سرتاسر ایران عزیزمان شاهد شکوفایی و کمال باشیم.
جناب .................. با رانت برادرش را گذاشت پتروشیمی گچساران سرکار کار بخدا ماهاهم گناه داریم بس که پارتی بازی شده جایی برای ما که کسی را نداریم نیست
مردم
بسیار انسان کارامدی است به کوری چشم بدخواهان قله های موفقیت یکی پس از دیگری در دستان ایشان، ایشالله.