۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۳
کد مطلب : ۱۶۰۴۱۴

امضای تفاهمنامه بین پتروشیمی امیرکبیر و هلال احمر

صادقی خاطر نشان کرد گروه جهادی شهید ابراهیم هادی شرکت امیرکبیر، با اهدای هزاران بسته کالای اساسی، لوازم خانگی و دستگاه های سرمایشی و گرمایشی به خانواده های محروم، عملکرد درخشانی در این خصوص داشته اند.
امضای تفاهمنامه بین پتروشیمی امیرکبیر و هلال احمر
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،دکتر سعید صادقی در این دیدار ضمن تشریح عملکرد مثبت شرکت در ماه های اخیر، در خصوص فعالیت های عام المنفعه گفت: از ابتدای سال جاری تمرکز مجموعه امیرکبیر، بر ارائه خدماتی بوده است که مستقیما به دست قشر کم برخوردار استان خوزستان، خصوصا شهرهای اطراف بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) رسیده و موجب ارتقاء سطح کیفی زندگی آنان گردد.
دکتر سعید صادقی در ادامه با اشاره به خدمات این شرکت به مردم شریف استان خوزستان در راستای مسئولیت اجتماعی افزود: با توجه به اینکه بندر ماهشهر، شرکت های متعدد صنعتی را در خود جای داده است، ولی فقدان یک بیمارستان تخصصی مربوط به درمان مصدومان حوادث آتش سوزی و سوختگی به شدت احساس می شد.
 وی در ادامه گفت: احداث بیمارستان سوانح و سوختگی برای اولین بار در شهرستان بندرماهشهر و شهرهای اطراف، نشان دهنده عزم این شرکت در جهت رفع نیازهای حیاتی و مهم مردم این منطقه است.
 صادقی در ادامه خاطر نشان کرد گروه جهادی شهید ابراهیم هادی شرکت امیرکبیر، با اهدای هزاران بسته کالای اساسی، لوازم خانگی و دستگاه های سرمایشی و گرمایشی به خانواده های محروم، عملکرد درخشانی در این خصوص داشته اند.
 در ادامه، سید هاشم حسینی المدنی، ضمن بیان عملکرد جمعیت هلال احمر گفت: سازمان جوانان هلال احمر بر اساس یکی از اهداف وظایف خود کماکان به جذب گسترده داوطلبان جوان اهتمام دارد و آمار کل اعضا و داوطلبان تا پایان مهر 1402 به یک میلیون و 674 هزار و 262 تن رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 150 درصد رشد داشته است.
 سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: طرح ملی سحر با 900 درصد رشد، رکوردار رشد در طرح‌های ملی سازمان جوانان است که پشتیبان روانی جامعه بحران‌زده به‌ویژه در ساعات نخست پس از بحران است و بر این اندیشه بنیاد شده که امداد، با نجات جان و اسکان و تغذیه آسیب‌دیدگان پایان نمی‌پذیرد.
 وی با تاکید بر ظرفیت های بالای این جمعیت در حل بحران های زیست محیطی کشور گفت: تا پایان دی ماه 1401 تعداد 65 هزار اصله نهال متناسب با هر اقلیم با نظارت سازمان منابع طبیعی کاشته شد ولی رکورد کاشت نهال در کمترین زمان نیز به سامانه شتاب تعلق دارد که جوانان آن توانستند در کمتر از 20 دقیقه 130 هزار نهال بکارند و این رکورد را به خود اختصاص دهند.
 در پایان تفاهم نامه ای جهت افزایش همکاری های دوجانبه بین دو طرف امضا گردید و پیراهن هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان هدیه به مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر اهدا گردید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی