۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۱۶۰۶۲۷

بازگشت محدودیت‌های ترافیکی به جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه، محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، از مسدود بودن جاده چالوس و همچنین آزد راه تهران در هر ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۶ تا ۱۶ امروز با هدف ایمن سازی لین مسیر خبرداد.
بازگشت محدودیت‌های ترافیکی به جاده‌های مازندران
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،رئیس پلیس راه مازندران از اعمال اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات پایان هفته با هدف تسهیل در تردد خودرویی در محورهای ارتباطی این استان خبرداد.
سرهنگ یدالله جهان‌تاب با بیان اینکه، محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، از مسدود بودن جاده چالوس و همچنین آزد راه تهران در هر ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۶ تا ۱۶ امروز با هدف ایمن سازی لین مسیر خبرداد.
وی وضعیت ترافیک در دیگر محورهای منتهی به این استان از جمله در محورهای هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد.
رئیس پلیس راه مازندران، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و گفت: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.
مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

سرهنگ جهان‌تاب محدویت‌های ترافیکی در محورهای ارتباطی مازندران به شرح زیر اعلام کرد:
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج چالوس، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.
محور کندوان:
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۴ آبانماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۶ آبانماه جاری از کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همانروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است.
محور هراز:
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۲۶ آبانماه جاری در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یکطرفه خواهد بود.
تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۴ آبانماه جاری و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ همین ماه از محور هراز ممنوع است.
اجرای محدودیت های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا دور از انتظار نیست.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی