۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱
کد مطلب : ۱۶۰۹۶۹

پرونده کشتی توقیف شده در خلیج عدن مشکوک است

ک منبع نظامی یمن شامگاه یکشنبه به اسپوتنیک گفت، نیروی دریایی آمریکا عملیات فرود روی نفتکش «سنترال پارک» در آب‌های بین‌المللی انجام داد و توانست آن را آزاد کند.
پرونده کشتی توقیف شده در خلیج عدن مشکوک است
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،منابع المیادین تاکید کردند که صحبت‌های رسانه‌های صهیونیستی درباره توقیف یک کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در نزدیکی خلیج عدن یا ساختگی یا فریبی برای ورود نیروهای خارجی است.
 منابعی به المیادین گزارش دادند: موضوع کشتی اسرائیلی که گفته می‌شود در نزدیکی خلیج عدن تحت تصرف درآورده کاملاً مشکوک است.
این در حالی است که رسانه‌های عبری مدعی شدند که یک نفتکش  رژیم صهیونیستی در سواحل یمن مورد حمله قرار گرفت.
در این زمینه یک منبع نظامی یمن شامگاه یکشنبه به اسپوتنیک گفت، نیروی دریایی آمریکا عملیات فرود روی نفتکش «سنترال پارک» در آب‌های بین‌المللی انجام داد و توانست آن را آزاد کند.
فاکس نیوز نیز ادعاهای صهیونیست‌ها را دامن زده و به نقل از مقامات آمریکایی با به میان کشیدن انصارالله یمن مدعی شد، انصارالله شامگاه یکشنبه دو موشک بالستیک به سمت یک ناوشکن آمریکایی در خلیج عدن شلیک کرد.
فاکس نیوز به نقل از این دو مقام آمریکایی در ادامه مدعی شد: «دو ناوشکن آمریکایی دو موشک را که نتوانستند به هدف اصابت کنند، ردیابی کردند، موشک‌ها در خلیج عدن فرود آمدند.»
دو مقام آمریکایی در ادامه قصه بافی خود علیه ارتش یمن ادعا کردند: اتفاقی که در خلیج عدن افتاد پس از آن رخ داد که نیروی دریایی آمریکا درخصوص توقیف یک نفتکش و دستگیری پنج شبه نظامی ناکام ماند.
از آنجا که آمریکا به دنبال بهانه‌هایی برای درج نام انصارالله یمن در لیست سیاه است، فاکس نیوز گفته، پنتاگون این حادثه را تشدید بزرگ در تهدیدات انصارالله می‌داند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی