۲
۱۵
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۱۶۱۰۸۰
در حکمی از سوی دکتر علی عسکری؛

میرحاجی، مدیرعامل جدید پتروشیمی پارس شد

مهندس میرحاجی پیش از این رئیس اداره مهندسی عمومی، رئیس خدمات فنی و مدیر ارشد طرح‌های توسعه شرکت پتروشیمی پارس بوده و عضویت در هیأت مدیره آریاساسول، پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس و پتروشیمی صدف خلیج فارس در کارنامه کاری او به چشم می‌خورد.
میرحاجی، مدیرعامل جدید پتروشیمی پارس شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تقدیر از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه مهندس مسعود حسنی در حکمی، مهندس سیاوش میرحاجی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی پارس منصوب کرد.
  در حکم انتصابی که به امضای دکتر علی عسکری رسیده، آمده است: صنعت پتروشیمی کشور به عنوان یکی از صنایع پیشرو در اقتصاد ایران دارای جایگاهی رفیع است و در این میان شرکت پتروشیمی پارس به عنوان شرکت برتر صادر کننده و تامیین کننده خوراک سایر شرکت‌ها در منطقه پارس جنوبی همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 
وی تاکید کرده است: ارتقای شاخص‌های منابع انسانی، مالی و فرآیندی، تکمیل و راه اندازی طرح‌ها و پروژه‌های مصوب، در کنار افزایش سودآوری این مجموعه عظیم از وظایف عمده جنابعالی به شمار می‌رود که امیدوارم در جهـت نیل به آن با همه توان همت گمارید.
در ادامه این حکم خطاب به میرحاجی آمده است: اطمینان دارم با تکیه بر خداوند متعال و استفاده از تجربیات خود با همکاری صمیمانه اعضای محترم هیات مدیره، مدیران و کارکنان دلسوز و متخصص آن شرکت، در رفع موانع و مشکلات موجود، ایجاد محیطی پر نشاط و در نهایت و در نهایت ارتقای جایگاه شرکت پتروشیمی پارس در همه زمینه‌ها موفق و مؤید خواهید بود.
علی عسکری تصریح کرده است: لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه جناب آقای مهندس حسنی در دوران مسئولیت قدردانی و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی نمایم.
در پایان حکم انتصاب مدیرعامل جدید پتروشیمی پارس آمده است: دوام توفیقات جنابعالی و تمامی همکاران عزیز آن شرکت را در خدمت به ملت شریف ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری ازخداوند متعال خواستارم.
گفتنی است، مهندس میرحاجی پیش از این رئیس اداره مهندسی عمومی، رئیس خدمات فنی و مدیر ارشد طرح‌های توسعه شرکت پتروشیمی پارس بوده و عضویت در هیأت مدیره آریاساسول، پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس و پتروشیمی صدف خلیج فارس در کارنامه کاری او به چشم می‌خورد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سلام وخسته نباشید
تازه نفس بفکر بازنشسته باشید بخصوص در مورد طرح مسکن
حمید
سلام این خیلی جوانان را از می اورمد که همیشه مدیر هستند و بیشترین امکانات در اختیارشان و بعضی کارمندان صندلی حتی برا نشستن ندارن.بعضی ها برای مدیریت می ایند بعضی ها تا اخر بازنسشتگی برا زحمت.تفاوت زیاد است
شما از خیریه پونک غافل مشو
صندوق امانت خالی میکنن
میرن رو تردمیل میدوند که انتقال بدن
هشتگ میفرستن رو انتن انور که نه به انتخابات
ادم بالای 60 سال با حقوق بالا 60 میلیون از بهشت میفرستند ارژانتین
نفت جابجا میکنند با ناو
غافل مشو
راننده بود طرف
مراکز بخور بخور هست جابجا شوید خدا هم با ما است و برای ما کریم هست
فکر نکنم بیشتر از یکسال یا دو سال مدیر عامل باشد معلوم نیست در خودشان چه چیزی میبینند که مدیرعامل میشوند و قبول سمت میکنند..چه کسی باعث از سرویس خارج شدن واحد استایرن منومر پارس شد مگر همین آدم رئیس خدمات فنی نبود!!!!!
امیر
مهندس میرحاجی فنی ترین مدیری است که تاریخ پتروشیمی پارس به خودش دیده انصافا، ایشون تو آخرین مجمع به نحو احسن از اقداماتشون تو این امر توضیح دادند که به دلایلی توسط مدیرعامل وقت بلا اثر شده بود...
واقعا پتروشیمی پارس از بعد علیرضا وفا مدیرعامل متخصص و خوبی ندید
امیر
خدایش اصلا تین شخص در حد و قواره مدیرعاملی است؟! مملکت قحط الرجال شده...
سلام دورود و سپاس از آقای دکتر علی عسگری که به جوانان متخصص و کار بلد رو منصوب می‌کنند شایسته ترین فرد برای پتروشیمی پارس آقای مهندس میر حاجی هست و بی شک موفق خواهد شد
پس شناختی از ایشان نداری یا اینکه اصلا متخصص ندیدی که فکر میکنی ایشان بهترین گزینه است
مقتدا
شناخت ما از ايشان بيشتر از بيست سال پيش در پروژه هاي پارس بودند، جوان كاربلد و متعهد، آرزوي سربلندي براي مهندس ميرحاجي انتخاب به حق شايسته
عباس طهرانی
لطفا اگه صداتون به آقای میرحاجی میرسه بگو به فکرنیروهای خدمات خوابگاه باشه که بعد انتقال نیروها به خوابگاههای شیرینو میگن چون زیرنظرپیمانکارهستین و باپارس قراردادی ندارین بیکارمیشین،ممنون میشم پیگیرباشین
انشالله مبین انرژی هم شاهد تغییرات در مدیرعاملی باشد.بازار فروش خود رو بدلیل بی کفایتی مصرف اکسیژن از دست خواهد داد.در آینده بدتر هم خواهد شد.
اکثر پتروشیمی به دست افراد نا لایق افتاده
سلیمانی
بهترین گزینه .. بهتر ین انسان .. شرفترین .. متخصص ترین .. یه کلام میر حاجی والسلام