۲
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۱۶۱۱۲۶

مدیرعامل پتروشیمی تبریز مدیر سال شد

اهداف هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال تحقق سیاست های اقتصادی با نگاه ویژه به جایگاه مدیران، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی و ارائه راه کار های نوین مدیریت بین المللی این اجلاس بود.
مدیرعامل پتروشیمی تبریز مدیر سال شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، دکتر سید نوراله میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز در هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال را کسب نمود.
این اجلاس با حضور دکتر آقا محمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری ، نمایندگان اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد صنایع ، نفت گاز و پتروشیمی در سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای تهران برگزار شد.
اهداف هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال تحقق سیاست های اقتصادی با نگاه ویژه به جایگاه مدیران، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی و ارائه راه کار های نوین مدیریت بین المللی این اجلاس بود.
اهداف و آرمانهای یک سازمان بی شک به واسطه مدیریت و رهبری آن سازمان و تلاش و همیاری کارکنان تحقق می یابد.
رهبری و مدیریت در جوامع انسانی یکی از مهم ترین عوامل رشد و توسعه آنها به شمار می آید.
درایت، توانمندی و کاردانی از مهم ترین عوامل رشد و تعالی و مدیریت موفق است.
متن لوح تقدیر:
جناب آقای دکتر سید نوراله میراشرفی
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی تبریز
رشد، بالندگی و شکوفایی سرزمین پاک و مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون همت والا و تلاش های ارزنده و بی شمار مدیران ارزشمندی همچون جنابعالی است که با عنایت به تخصص، شایستگی، روحیه جهادی و انقلابی در راستای کارآفرینی، اشتغال زایی و نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی گام های مهمی برداشته اند.
غرورآفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری در سنگر خدمت به مردم، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام، خالصانه از هیچ کوششی دریغ ننموده و در سایه الطاف خاصه الهی در راستای خدمت به خلق خدا می کوشند.
بدینوسیله ضمن آرزوی سلامتی، بهروزی و پیشرفت روزافزون شما، بر خود لازم دانستیم با اهدای این لوح، از دستاوردها و موفقیت های چشمگیر حضرتعالی در هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال که به تاریخ هشتم آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار گردید، قدردانی نماییم.
دکتر هادی قوامی/عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد
دبیر اجلاس
دکتر سعید خزایی/رئیس انجمن آینده نگری ایران و عضو هیات علمی دانشگاه تهران
ریاست کمیته علمی اجلاس



ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


نکته اول : انتخاب مدیر سال 1402 در حالی که سال هنوز به پایان نرسیده است محلی از اعراب ندارد و این رویداد بایستی خردا یا تیر سال آینده پس از تصویب صورتهای مالی شرکت برگزار شود.
نکته دوم : آقای ................ حدود 7 ماه است که در پتروشیمی تبریز منصوب گردیده است. شاخص انتخاب مدیرسال چه بوده است که ایشان طی 7 ماه رتبه یک را کسب نموده ولی سایر مدیران عامل شرکتهای همتراز از آن بازمانده اند.
بنظرم برگزاری رویدادهایی که هیچ ارتباطی با عملکرد مالی و اقتصادی شرکتها ندارد، تبلیغات پوچی بیش نیست.