۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
کد مطلب : ۱۶۱۳۵۹

پتروشیمی شیراز لوح برگزیده ساخت داخل و فناوری‌های نوین گرفت

شرکت پتروشیمی شیراز با ارائه توانمندیهای خود در حوزه ساخت داخل در این ارزیابی شرکت کرده و مهندس حیدرنیا موفق به دریافت لوح برگزیده گردید.
پتروشیمی شیراز لوح برگزیده ساخت داخل و فناوری‌های نوین گرفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  این شرکت در همایش ملی پتروفن که با تولیت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سال 1402 برگزار شد، موفق به دریافت لوح برگزیده در حوزه "ساخت داخل و فناوری‌های نوین" گردید.
در این همایش که به منظور ایجاد هم افزایی بین متخصصان و صاحبنظران صنعت پتروشیمی با هدف تعمیق نوآوری و فناوری در این صنعت برگزار شد، شرکت پتروشیمی شیراز با ارائه توانمندیهای خود در حوزه ساخت داخل در این ارزیابی شرکت کرده و مهندس حیدرنیا موفق به دریافت لوح برگزیده گردید.
شرکت پتروشیمی شیراز از سال 1342 تا اکنون خود را با تدبیر در مسیر رشد و توسعه قرار داده است و بیش از 5/3 میلیون تن محصولات متنوع را تولید و به بازار عرضه می‌کند. این شرکت در راستای تبدیل تهدیدهای ظالمانه تحریم به فرصت های طلایی، حمایت و استفاده حداکثری از ظرفیت های علمی و دانش بنیانی تولید داخل را در دستور کار خود قرار داده است.
در همین راستا، پتروشیمی شیراز در زمینه ساخت و بومی سازی دانش فنی زنجیره کالاهای دیگر از جمله قطعات در حوزه های تجهیزات فرایندی، مبدلها، ماشین آلات، برق و ابزاردقیق نیز پیشگام بوده است.
همچنین، این شرکت در زمینه بهره گیری از فناوریهای نوین نیز با احصاء نیازهای چالشی در حوزه های فرایند-محور هم اندیشی و هم افزایی از طریق مراکز علمی دانشگاهی و پارک های علمی و فناوری و شرکت های دانش بنیان را در ارائه راهکارها از طریق طرح های پژوهش محور بکار گرفته است.
تحقق فردایی روشن‌تر در گرو رشد بیشتر جوانه های امید به ظرفیت ها و حمایت از تولید دانش بنیانی داخل است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی