۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶
کد مطلب : ۱۶۱۴۷۲

یک نفتکش مورد اصابت موشک قرار گرفت

یک نفتکش تجاری با پرچم نروژ در دریای سرخ با شلیک موشک از مناطق تحت کنترل ارتش یمن مورد اصابت قرار گرفت.رسانه‌ها مدعی شدند، یک نفتکش تجاری حامل مواد شیمیایی با پرچم نروژ در دریای سرخ با شلیک موشک هدف قرار گرفت.  شبکه روسیا الیوم به نقل از این رسانه‌ها نوشت، این حادثه منجر به آتش‌سوزی در این نفتکش شد. این رسانه‌ها مدعی شدند، یک نفتکش تجاری با پرچم نروژ در دریای سرخ با شلیک موشک از مناطق تحت کنترل ارتش یمن مورد اصابت قرار گرفت. شرکت‌های اطلاعاتی خصوصی «امبری» و «دریاد لوبال» اعلام کردند که این حمله در نزدیکی تنگه باب المندب رخ داده‌است. در این خصوص مقامات نظامی آمریکا به رویترز گفتند که موشک کروز پرتاب شده از یمن به کشتی نفتکش تجاری نروژی استریندا اصابت کرد و باعث آتش‌سوزی و خسارت در کشتی شد، اما تلفات جانی گزارش نشد. مقامات اعلام کردند که ناوشکن یو اس اس میسون نیروی دریایی آمریکا در دریای سرخ به این نفتکش کمک کرده‌است. حمله به این کشتی با افزایش تهدیدات ارتش یمن برای کشتی‌های تجاری در منطقه به دلیل جنگ اشغالگران و حماس در غزه صورت گرفت. ارتش یمن هنوز مسؤولیت این حمله را بر عهده نگرفته‌، اگرچه سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن پیشتر گفته بود که به زودی اطلاعیه مهمی منتشر خواهد شد.
یک نفتکش مورد اصابت موشک قرار گرفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،رسانه‌ها مدعی شدند، یک نفتکش تجاری حامل مواد شیمیایی با پرچم نروژ در دریای سرخ با شلیک موشک هدف قرار گرفت.
 شبکه روسیا الیوم به نقل از این رسانه‌ها نوشت، این حادثه منجر به آتش‌سوزی در این نفتکش شد.
این رسانه‌ها مدعی شدند، یک نفتکش تجاری با پرچم نروژ در دریای سرخ با شلیک موشک از مناطق تحت کنترل ارتش یمن مورد اصابت قرار گرفت.
شرکت‌های اطلاعاتی خصوصی «امبری» و «دریاد لوبال» اعلام کردند که این حمله در نزدیکی تنگه باب المندب رخ داده‌است.
در این خصوص مقامات نظامی آمریکا به رویترز گفتند که موشک کروز پرتاب شده از یمن به کشتی نفتکش تجاری نروژی استریندا اصابت کرد و باعث آتش‌سوزی و خسارت در کشتی شد، اما تلفات جانی گزارش نشد.
مقامات اعلام کردند که ناوشکن یو اس اس میسون نیروی دریایی آمریکا در دریای سرخ به این نفتکش کمک کرده‌است.
حمله به این کشتی با افزایش تهدیدات ارتش یمن برای کشتی‌های تجاری در منطقه به دلیل جنگ اشغالگران و حماس در غزه صورت گرفت. ارتش یمن هنوز مسؤولیت این حمله را بر عهده نگرفته‌، اگرچه سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن پیشتر گفته بود که به زودی اطلاعیه مهمی منتشر خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی