۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۱۶۱۵۳۹

انصارالله یک نفتکش دیگر را هدف قرار داد

این نفت‌کش با پرچم جزایر مارشال در حال حرکت به سمت کانال سوئز در دریای سرخ بود. داده‌ها نشان می‌دهند مبدأ حرکت نفت‌کش Ardmore Encounter از هند بوده است.
انصارالله یک نفتکش دیگر را هدف قرار داد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،خبرگزاری آسوشیتدپرس مدعی شلیک دو موشک از مناطق تحت کنترل ارتش ملی یمن به سمت یک نفت‌کش در تنگه باب‌المندب خبر داده است.
  یک مقام آمریکایی مدعی شد روز چهارشنبه دو موشک از مناطق تحت کنترل یمنی‌ها  به سمت یک کشتی نفت‌کش در تنگه باب‌المندب شلیک شد اما این موشک‌ها به کشتی برخورد نکرده‌اند.
این مقام آمریکایی که خواسته نامش فاش نشود در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت که یک ناو جنگی آمریکا هم پهپادی را که احتمالاً متعلق به یمنی‌ها و در حال پرواز به سمت این ناو بود را ساقط کرد.
به نوشته این رسانه آمریکایی تحلیل داده‌های ماهواره‌ای نشان می‌دهد کشتی‌ای که هدف قرار گرفت Ardmore Encounter نام دارد که شناوری برای حمل نفت و مواد شیمیایی است.
این نفت‌کش با پرچم جزایر مارشال در حال حرکت به سمت کانال سوئز در دریای سرخ بود. داده‌ها نشان می‌دهند مبدأ حرکت نفت‌کش Ardmore Encounter از هند بوده است.
شرکت «آردمور» که مالک این کشتی است در بیانیه‌ای گفته که هیچ‌یک از سرنشین‌ها و خدمه این کشتی آسیب ندیده‌اند.
«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز چهارشنبه در واکنش به عملیات‌های اخیر نیروهای مسلح این کشور ضد اهداف رژیم صهیونیستی، با تمجید از مواضع نیروهای مسلح و ملت یمن در حمایت از آرمان فلسطین و مردم غزه در کنار گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، پیامی برای نیروهای مسلح یمن فرستاد.
المشاط در این پیام خود خطاب به نیروهای مسلح یمن گفت: دفاع از فلسطین و قدس و حمایت از غزه در این نبرد بزرگ و شرایط سخت، درواقع به معنای دفاع از یمن و امت اسلامی و همه بشریت است. ما خدا را شکر می‌کنیم که ما را قادر ساخت تا با این موضع پیشرفته در کنار مظلومان بایستیم.
این مقام یمنی در پایان تاکید کرد: امت اسلامی در مرحله حساسی از درگیری با دشمن آمریکایی قرار دارد؛ دشمنی که بیشترین فساد را در زمین انجام می‌دهد و جنایات آن در غزه امروز جدید نیست، بلکه تنها یک نقطه دیگر در کارنامه جنایت‌های شنیع این کشور در حق بشریت است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی