۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۸
کد مطلب : ۱۶۱۹۲۹

پیام مدیرعامل پتروشیمی بندرامام به مناسبت۸ دی

این شرکت تحت عنوان بندرامام نوین که بناست به عنوان یکی از مهمترین طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی نقش مهمی در رشد و توسعه اقتصادی کشور ایفا کند و توسعه ی شرکت پتروشیمی بندرامام را در ۳ زنجیره اصلی پتروشیمی محقق سازد و باعث خلق ثروت برای سهامداران و ذینفعان گردد.

 

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در متن پیام تبریک دکتر انصاری نیک به مناسبت هشتم دی ماه «روز ملی صنعت پتروشیمی» آمده است: 
 بسم الله الرحمن الرحیم
هشتم دی ماه روز ملی صنعت پتروشیمی فرصت ارزشمند برای تجلیل از تلاشها و دستاوردهای صنعت پتروشیمی ایران در شصت سال گذشته است.
تقارن این روز بزرگ با پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت پتروشیمی بندرامام و ورود به نیم قرن دوم تاسیس این شرکت تحت عنوان بندرامام نوین که بناست به عنوان یکی از مهمترین طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی نقش مهمی در رشد و توسعه اقتصادی کشور ایفا کند و توسعه ی شرکت پتروشیمی بندرامام را در ۳ زنجیره اصلی پتروشیمی محقق سازد و باعث خلق ثروت برای سهامداران و ذینفعان گردد.
در طرح بندرامام نوین که به عنوان یک راهبرد در سند چشم انداز شرکت تا سال ۱۴٠٧ ترسیم شده است.
● مسئولیت پذیری
● ایمنی
● مسئولیتهای اجتماعی
● راستی و صداقت
● مشتری مداری
● نواوری
این عناوین به عنوان ارکان اصلی منشور توسعه شرکت هدفگذاری شده است.
اینجانب ضمن تبریک هشتم دی ماه ، روز ملی صنعت پتروشیمی از همه کارکنان و مدیران صنعت پتروشیمی که با تلاش شبانه روزی، خود موجبات پیشرفت این صنعت را فراهم کرده اند تقدیر و تشکر میکنم.
امید است با تداوم تلاش و کوشش مجاهدان جبهه های جنگ، اقتصادی شاهد توسعه روزافزون صنعت پتروشیمی ایران باشیم.
سپهدار انصاری نیک/نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت پتروشیمی بندر امام

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی