۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۱۶۲۲۱۶

هوشمندسازی توزیع گاز آغاز شد

مدیر عامل شرکت ملی گاز افزود: پس از اجرای این پروژه در ۶ استان به صورت پایلوت، این طرح را در تمام استان‌ها اجرایی خواهیم کرد و اولویت ما این است که شرکت های دانش بنیان در این حوزه نقش آفرینی کنند.
هوشمندسازی توزیع گاز آغاز شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیر عامل شرکت ملی گاز از آغاز پروژه هوشمندسازی نظام توزیع گاز در کشور خبر داد و گفت: این پروژه در ۶ استان به صورت پایلوت آغاز شده و در تلاش هستیم قبل از سال جدید اجرایی شود.
 مجید چگنی امروز در مراسم آیین امضای توافق‌نامه همکاری مشترک در زمینه بومی سازی تجهیزات و اقلام راهبردی صنعت گاز با بیان اینکه اجرای این پروژه ملی نیازمند ۴ میلیارد دلار است، اظهار کرد: با اولویت شرکت‌های دانش بنیان کنسرسیومی را تشکیل داده ایم تا با همکاری آنها کار را پیش ببریم.
وی افزود: پس از اجرای این پروژه در ۶ استان به صورت پایلوت، این طرح را در تمام استان‌ها اجرایی خواهیم کرد و اولویت ما این است که شرکت های دانش بنیان در این حوزه نقش آفرینی کنند.
به گفته وی اروپا، روسیه و چین در این حوزه پیشگام هستند و ما نیز با توان شرکت‌های دانش بنیان این پروژه را اجرایی خواهیم کرد و شاید لازم باشد از مشاوران خارجی نیز استفاده کنیم، در این حوزه نیز صحبت‌هایی صورت گرفته تا با کمک دانش بنیان‌ها کار را پیش ببریم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی