۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۱۶۲۳۹۰

گاز ۶ اداره دولتی البرز قطع شد

سرپرست شرکت گاز البرز مطرح کرد: از اول آذر تا ۲۱ دی ماه، در مجموع ۴۷۴ اخطار صادر شده که ۱۱۴ اخطار به ادارات و ۳۶۰ اخطار برای باغ ویلاها، گرما تابش ها و CHP بوده است.
گاز ۶ اداره دولتی البرز قطع شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سرپرست شرکت گاز البرز از انجام ۱۳ هزار پایش مصرف گاز در سطح ادارات و اماکن عمومی استان خبر داد.  
  کامران ایمانی فولادی روز یکشنبه ۲۴ دی ماه با اشاره به اهمیت کنترل دمای ادارات و مراکز عمومی  در فصل زمستان که میزان مصرف گاز افزایش می یابد، اظهار کرد: مدیریت و صرفه جویی در مصرف گاز در فصول سال از حساسیت بیشتری برخوردار است به همین دلیل میزان مصرف مشترکین به ویژه ادارات و اماکن عمومی رصد می‌شود.
وی با اشاره به اجرای طرح پایش مصرف در ادارات و اماکن عمومی استان ادامه داد: از آغاز پایش در البرز، بیش از ۱۳ هزار و ۳۵۳  پایش در استان البرز انجام شده که ۱۲ هزار و ۴۹ پایش مربوط به ادارات، هزار و ۳۰۴ پایش مربوط به باغ ویلاها و استفاده کنندگان از وسایل گرما تابش در محیط باز بوده است.
سرپرست شرکت گاز البرز مطرح کرد: از اول آذر تا ۲۱ دی ماه، در مجموع ۴۷۴ اخطار صادر شده که ۱۱۴ اخطار به ادارات و ۳۶۰ اخطار برای باغ ویلاها، گرما تابش ها و CHP بوده است.
ایمانی فولادی بیان کرد: متاسفانه عده‌ای از مشترکان نیز به اخطارهای کارشناسان شرکت گاز استان البرز توجهی نکردند که ۳۲۰ قطعی در این ایام صورت گرفت که شش قطعی برای ادارات و ۳۱۴ قطعی برای باغ ویلاها، گرما تابش ها و CHP بوده است.
وی خاطر نشان کرد: مشترکان با رعایت دمای ۱۸ درجه می‌توانند نقش اساسی در گازرسانی به هموطنان در اقصی نقاط کشور داشته باشند و از مشوق‌های شرکت ملی گاز ایران بهره مند شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


به خانه میروند !!
هیترهای برقی را روشن میکنند !!

یا به خانه میروند !!