۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۱۶۲۵۱۸

بازدید معاون وزیر نفت از پتروشیمی اروند

مدیرعامل پتروشیمی اروند ضمن اشاره به طرح pvc۲ شرکت پتروشیمی اروند افزود: در تلاشیم که این پروژه را تا حد ممکن با استفاده از دانش فنی بومی و پتانسیل موجود در کشور تجهیز و راه اندازی کنیم.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به همراه رییس هیات مدیره گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و هیات همراه چهارشنبه ۲۷ دی ماه طی بازدید از مجتمع پتروشیمی اروند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید نواب صفوی سیدالشهدای صنعت نفت گفت: ساخت داخل و توسعه زنجیره ارزش دو راهبرد کلیدی صنعت ارزش آفرین پتروشیمی است.
️مرتضی شاهمیرزایی با بیان این که باید از وابستگی به کالاها و تجهیزات پتروشیمی که از خارج از کشور تامین می شود رهایی یافت اظهار داشت: امروزه خوشبختانه بسیاری از نیازهای طرح ها و مجتمع های پتروشیمی را سازندگان توانمند ایرانی تامین می کنند.
️وی تصریح کرد: پتروشیمی اروند نیز با توجه به تعریف و اجرای چند طرح مهم در تکمیل زنجیره ارزش باید از ظرفیت های مطلوب موجود برای ساخت تجهیزات مورد نیاز در اجرای این طرح ها بهره گیرد.
️وی همچنین خطاب به سازندگان کالا و تجهیزات داخلی در حوزه ی صنعت نفت خاطر نشان کرد: اگر ساخت داخل را به معنای واقعی کلمه عملی و پیاده سازی کنند افزون بر تامین نیاز صنایع پتروشیمی ایران،می توانند دانش فنی تولید خود را به سراسر جهان اشاعه دهند.
مدیرعامل پتروشیمی اروند نیز در حاشیه این بازدید گفت: تمام هدف و تلاش ما بنابه فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تاکیدات رییس جمهور محترم، جاری کردن روح داخلی سازی در تارو پود شرکتمان است و تاکنون نیز در این امر بسیار خوب ظاهر شده ایم.
️محمدرضا کریمی افزود: متخصصان داخلی ما به حدی از خودباوری رسیده اند که هرگاه اراده کنند می توانند نیازمان را در تامین تجهیزات و برطرف کردن عیوب با بهره گیری از دانش ایرانی برطرف سازند.
️وی ضمن اشاره به طرح pvc2 شرکت پتروشیمی اروند افزود: در تلاشیم که این پروژه را تا حد ممکن با استفاده از دانش فنی بومی و پتانسیل موجود در کشور تجهیز و راه اندازی کنیم.
️گفتنی است معاون وزیر نفت پس از حضور در پتروشیمی اروند، از طرح های تکمیل کننده ی زنجیره ارزش این شرکت همچون پتروپرک پویا  نیز بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی