۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۱۶۳۰۱۴

بهره‌برداری از مخزن آب ۳۰ میلیون لیتری در غرب تهران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در این خصوص گفت: توسعه ۳۰ هزار مترمکعبی مخزن ۱۳ در غرب تهران موجب پایداری آب تهران از لحاظ کمی و کیفی خواهد بود.
بهره‌برداری از مخزن آب ۳۰ میلیون لیتری در غرب تهران
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،همزمان با دهه مبارک فجر، از مخزن آب ۳۰ هزار مترمکعبی غرب تهران در محدوده میدان آزادی بهره‌برداری شد.
 طرح توسعه 30 میلیون لیتری مخزن 13 به منظور افزایش اثربخشی سرانه ذخیره آب  تهران و تاب‌آوری تاسیسات، با حجم سرمایه‌گذاری 2000 میلیارد ریال ظرفیت تامین آب 60 هزار نفر جمعیت محدوده‌های یادشده اجرا شده است.
محسن اردکانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در این خصوص گفت: توسعه 30 هزار مترمکعبی مخزن 13 در غرب تهران موجب پایداری آب تهران از لحاظ کمی و کیفی خواهد بود.
اردکانی با اشاره به طرح‌های در دست اجرای آبفای استان تهران در زمینه مدیریت تامین و توزیع آب تهران، از طرح رینگ حضرت قمربنی‌هاشم (ع) به عنوان شاخص‌ترین طرح در حال احداث نام برد و گفت: تاکنون اجرای 140 کیلومتر از این طرح 170 کیلومتری به پایان رسیده و 30 کیلومتر دیگر آن تا سال آینده خاتمه می یابد.  
به گفته اردکانی، در شرایطی که امکان اضافه کردن منابع آبی برای پایتخت وجود ندارد، با بهره‌برداری از رینگ آبرسانی تهران امکان انتقال آب بین مخازن و اتصال آنها به یکدیگر و بهره‌وری افزایش خواهد یافت.  
مدیرعامل آبفای استان تهران تاکید کرد: در حال حاضر هیچ پروژه‌ای در حوزه آب و فاضلاب در تهران تعطیل و یا نیمه‌تعطیل نیست و توانسته‌ایم اعتبار مالی این پروژه‌ها را از منابع مختلف مدیریت کنیم.  
اردکانی خاطرنشان کرد: با برنامه مدون و تشکیل سه قرارگاه در حوزه‌های تامین منابع مالی، مدیریت تنش آبی و مدیریت رسانه، بدون‌وقفه و با کار جهادی در حال خدمت به مردم شریف این استان هستیم.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی