۲
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۱۶۳۰۶۸
نقش بی بدیل شرکت رنگین فلز نجیب ماه نشان در تولید صنایع پتروشیمی، پالایشی و معدنی 

حضور شرکت رنگین فلز نجیب ماه نشان در نمایشگاه پتروکم کیش

شرکت دانش بنیان رنگین فلز نجیب ماه نشان متشکل از پنج (۵) کارگاه و کارخانه مستقر در مناطق صنعتی قلعه میر جاده ساوه ، شهر بابک ، شهرستان شهریار و منطقه ویژه سیرجان با راندمان مطلوب و تولید محصولاتی با درجه خلوص بیش از ۹۹ درصد، توانسته است در آمار تولیدات و ارائه محصولات با کیفیت، در محدوده آمار و ارقام گزارش شده صنعتی با معتبرترین شرکتهای بازیافت‌کننده جهان برابری کند و در ردیف شرکتهای بسیار حائز اهمیت بازیافت کننده انواع فلزات در سطح خاورمیانه مطرح شود.  
حضور شرکت رنگین فلز نجیب ماه نشان در نمایشگاه پتروکم کیش
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،شرکت رنگین فلز نجیب ماه نشان، به عنوان یک شرکت دانش بنیان در نخستین همایش و نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم Iran Petrochem که با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش توسط شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از 24 بهمن ماه لغایت 26 بهمن ماه 1402 در مرکز نمایشگاه و همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد، حضور دارد و در غرفه خود میزبان بازدیدکنندگان گرامی است.
ساعت بازدید نمایشگاه ایران پتروکم از ۱۷ الی ۲۲ و ساعت برگزاری همایش و پنل ها از ۱۰ الی ۱۴ اعلام شده است. 
شایان ذکر است که شرکت دانش بنیان رنگین فلز نجیب ماه نشان در سال 1386 به منظور فعالیت گسترده در زمینه های صنعتی و معدنی تاًسیس شد. این شرکت با تکیه بر ارتباط مستمر با دانشگاهها و مراکز علمی آموزشی و صنایع بزرگ از قبیل شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت ملی سرب و روی ایران، شرکت ملی نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تمرکز بر تحقیق و توسعه و نیروی انسانی مجرب، همچنین استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فلزات غیرآهنی و گرانبها در کشور می باشد که توانسته نقش سازنده و موثری در زمینه فرآوری مواد معدنی و عرضه آن به بازارهای داخلی و خارجی ایفا نماید. 
شرکت دانش بنیان رنگین فلز نجیب ماه نشان با بیش از سه دهه تجربه عملی دانش بنیان با ظرفیت سالانه بازیافت انواع فلزات گرانبها و رنگین از 17 هزارتن مواد اولیه، در مساحتی بیش از 40000 متر مربع و با بهره گیری بیش از 205 نفر نیروی انسانی آموزش دیده با توان علمی و تجربی و متخصص در دانش شیمی و متالورژی، یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید و بازیافت‌کننده فلزات گرانبها نظیر پلاتین، پالادیوم، رودیوم، طلا، رنیوم، نقره و ... از انواع کاتالیست‌های مستعمل، لجن آندی، پسماندهای الکترونیکی و سایر مواد مستعمل در صنعت کشور و استفاده مجدد در فرآیند تولید کاتالیستها، تولید نمک فلزات کاتالیستها از طریق خالص سازی فلزات گرانبها تولیدی، است.  
شرکت دانش بنیان رنگین فلز نجیب ماه نشان متشکل از پنج (5) کارگاه و کارخانه مستقر در مناطق صنعتی قلعه میر جاده ساوه ، شهر بابک ، شهرستان شهریار و منطقه ویژه سیرجان با راندمان مطلوب و تولید محصولاتی با درجه خلوص بیش از 99 درصد، توانسته است در آمار تولیدات و ارائه محصولات با کیفیت، در محدوده آمار و ارقام گزارش شده صنعتی با معتبرترین شرکتهای بازیافت‌کننده جهان برابری کند و در ردیف شرکتهای بسیار حائز اهمیت بازیافت کننده انواع فلزات در سطح خاورمیانه مطرح شود.  
شرکت دانش بنیان رنگین فلز نجیب ماه نشان با سرلوحه قرار دادن اصول و قوانین زیست محیطی، به عنوان صنعت سبز و توجه به این نکته مهم که حفظ و صیانت منابع بکر فلزی کشور از ضرورتهای توسعه صنعتی محسوب می گردد، در روند عملیات بازیابی اقدام به بازگردانی طیف وسیعی از انواع فلزات با ارزش نظیر طلا، نقره، پلاتین، پالادیوم، رنیم، سلنیوم، تلور، رودیم و غیره به چرخه صنعت می نماید. 
تولید، استحصال و استخراج فلزات گرانبها و استفاده آن در بارگذاری کاتالیستها در صنایع نفت، پالایش، پتروشیمی و فولاد در حد استانداردهای بین المللی در شرایط تحریم توسط شرکت رنگین فلز نجیب ماه نشان، نقش مهم و بی بدیلی در حفظ و رشد تولید صنایع پتروشیمی، پالایشی و معدنی کشور دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی