۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۱۶۳۱۳۰

حضور پتروشیمی اصفهان در فرآیند جایزه ملی تعالی سازمانی

پتروشیمی اصفهان از پیشتازان استقرار مدل های تعالی و سیستم های مدیریتی در کشور بوده و در دوره مدیریت جدید تحت رهبری سهامدار عمده خود و به ویژه مدیریت جواد شاه محمدی، در زمینه تحقق رشد تولید، طرح های توسعه ای و زیر ساختی، حمایت از ساخت داخل و شرکتهای دانش بنیان و تکمیل زنجیره ارزش محصولات خود، اقداماتی ارزنده انجام داده است.
حضور پتروشیمی اصفهان در فرآیند جایزه ملی تعالی سازمانی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،شرکت پتروشیمی اصفهان علیرغم حاشیه ها و مشکلات سالهای دهه ۹۰، اینک پس از یازده سال بار دیگر شاهد حضور ارزیابان جایزه ملی تعالی سازمانی خواهد گردید. فارغ از هر گونه نتیجه ای که از این ارزیابی حاصل گردد، نکته مهم این است که این شرکت در مسیر صحیح و اصولی با مدیریت داهیانه سهامدار عمده خود قرار گرفته است که بار دیگر پای ارزیابان جایزه ملی تعالی را به نصف جهان کشانده است.
ارزیابی شرکت پتروشیمی اصفهان توسط ارزیابان منتخب دبیرخانه جایزه ملی تعالی سازمانی در روزهای آتی در حالی به پایان خواهد رسید که در این مدت، مدیران و روسا و کارکنان شرکت با حضور در جلسات متعدد به تبیین وضعیت شرکت از منظر معیارهای مدل EFQM می پردازند.
شایان ذکر است که پتروشیمی اصفهان از پیشتازان استقرار مدل های تعالی و سیستم های مدیریتی در کشور بوده و در دوره مدیریت جدید تحت رهبری سهامدار عمده خود و به ویژه مدیریت جواد شاه محمدی، در زمینه تحقق رشد تولید، طرح های توسعه ای و زیر ساختی، حمایت از ساخت داخل و شرکتهای دانش بنیان و تکمیل زنجیره ارزش محصولات خود، اقداماتی ارزنده انجام داده است.
شایان ذکر است بیست و یکمین جایزه ملی تعالی سازمانی با حضور هلدینگ ها و شرکت های مختلف صنعتی و برتر کشور در اسفند ماه 1402 در سازمان مدیریت صنعتی برگزار خواهد شد. نتایج ارزیابی های بیست و یکمین دوره جایزه پس از ارزیابی و تایید کمیته داوری، در مراسم جشنواره پایانی جایزه ملی تعالی در نیمه اول اسفند ماه با حضور مقامات، مسؤلین و فعالان صنایع مختلف کشوری اعلام خواهد شد.
جایزه ملی تعالی سازمانی به عنوان سمبل نهضت کیفیت گرایی باعث ایجاد فضای رقابتی برای استقرار سیستم های نوین مدیریتی و فراهم کردن فضای معرفی و استفاده بهینه صنعت از تجربه های موفق سازمان‌ها می شود.
شایان ذکر است ارزیابان فرآیند جایزه ملی تعالی سازمانی به مدت سه روز از تاریخ ۲۴ بهمن الی ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ شرکت پتروشیمی اصفهان را مورد ارزیابی قرار می دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


لطفا پالایشگاه اصفهان ...
لطفا پالایشگاه اصفهان (شپنا) به سهام پتروشیمی اصفهان ( شصفها ) اجازه نفس کشیدن بدهد !!

>>>> ممنون
>>> خسته شدیم ….
فروش عالی پتروشیمی اصفهان
فروش عالی پتروشیمی اصفهان
سوپر گزارش از فروش عالی پتروشیمی اصفهان تا انتهای بهمن ۱۴۰۲ روی سایت کدال نشست !!
۷ اسفند ۱۴۰۲

سهام پتروشیمی اصفهان یک اکازیون واقعی است .


مشکل موقت سهام پتروشیمی اصفهان این است که عده ای با هدف جمع کردن سهام آن ، در حال سرکوب قیمت آن هستند .
===============
اردر ترس روی تابلو سهم کاملا مشخص است .
fear __order
اردر ترس چیست ؟‌
( سفارشهای فروش غیرواقعی و شیطنت آمیز برای القای ذهنیت وجود فروشنده زیاد در یک سهم )
ایجاد ترس و تشویق سهامداران به فروش !!
و خرید سهام آنها در قیمتهای پایین .
به همین سادگی ...
این جریان چندین ماه است که در سهم پتروشیمی اصفهان ( شصفها ) جریان دارد .
افراد هوشمند از این اکازیون استفاده کنند .