۵
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۱۶۳۹۳۴

تحویل سال نو مدیرعامل نفت سپاهان در پالایشگاه

مدیر عامل شرکت نفت سپاهان لحظه تحویل سال جدید را در پالایشگاه آغاز کرد.
نفت سپاهان
نفت سپاهان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی«نفت ما»، دکتر فرهاد امین دهقان، در لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ با حضور صمیمی خود درپالایشگاه درکنار کارگران زحمتکش مجموعه، سال جدید را که مزین شده به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» می‌باشد را آغاز کرد.

پس از تحویل سال نو، دکتر امین دهقان ضمن بازدید از بخش های مختلف پالایشگاه، در فضایی صمیمی به گفتگو با کارکنان پرداخت و در جریان روند فعالیت‌ها قرار گرفت.
مدیر عامل شرکت نفت سپاهان، ضمن اشاره به ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت گفت: صنعت نفت ایران همواره موتور محرک و پیشران جامعه و اقتصاد ایران بوده ، با وجود کارگران متخصصی که همواره بخش بسیار بزرگی از ثروت تولید شده در کشور به دستان توانمند آنان رقم می خورد.

وی ضمن تبریک سال نو که مقارن شده با بهار قرآن است، این شرکت را بعنوان شرکتی خوش‌نام در صنعت روانکار معرفی کرد و این خوش نامی و موفقیت را ثمره تلاش و تعهد نیروی انسانی شرکت نفت سپاهان برشمرد و لزوم توجه بیش از پیش به نیروی انسانی بعنوان سرمایه های ارزشمند نفت سپاهان را مورد تأکید قرار داد .
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با سرلوحه قراردادن سخنان رهبری و هم‌سو با سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، با همت و تلاش بیش از پیش همه همکاران دوران پیش رو برای نفت سپاهان دوران ظهور اتفاقات خوب و موفقیت های پی در پی خواهد بود.

همچنین دکتر فرهاد امین دهقان ، روز گذشته، در آخرین روزکاری سال ۱۴۰۲ در جمع مدیران ارشد این مجموعه حضور پیدا کرد و در خصوص برنامه های آتی شرکت در سال جدید با تکیه بر توان داخلی و بی نیازی به واردات راهکارهای کاربردی ارائه داد.

شركت نفت سپاهان  به عنوان بزرگترين توليد كننده روغن پایه  و یکی از اصلی‌ترین تولید کننده فرآورده های حوزه روانكار كشور، در راستای جلب رضايت مشتری  همراه با حفظ حقوق ساير  ذينفعان مصمم است همواره در چارچوب سيستم های  مديريت یکپارچه بر اساس استانداردهای داخلی و بین المللی  و الزامات  خاص مشتریان، در جهت ارتقاء کیفیت در تولید محصولات، افزایش رضایت مندی ذینفعان، توسعه سرمایه های انسانی و سلامت کارکنان، حفاظت از محیط زیست، رعایت الزامات ایمنی و بهداشت، بهبود عملکرد انرژی، مسئولیت پذیری اجتماعی و بهبود  فرآیند ها گام بردارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مطلع
ظاهرا امین دهقان در سپاهان عملکرد قابل دفاعی از خودش داشته و میشه به ثبات مدیریتی در این شرکت امیدوار بود البته همیشه این انتقاد به شرکتهای تابعه اهداف و صندوق نفت وارد هست که عمر مدیریتی مدیران زیر مجموعه این شرکتها کوتاه هستش
سود نجومی شرکتهای روانساز
رانت و سود نجومی شرکتهای روانساز همه مدیران این صنعت را موفق جلوه میدهد !!