۱
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۱۶۴۰۶۳

پیام تسلیت مدیرعامل پتروشیمی گلستان در پی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی

مدیرعامل پتروشیمی گلستان در پی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی پیام تسلیتی را منتشر کرد.متن پیام به شرح زیر است:
پیام مدیرعامل پتروشیمی گلستان
پیام مدیرعامل پتروشیمی گلستان



بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
رژیم صهیونیستی بار دیگر خوی وحشیانه خود را به نمایش گذاشت و سردارانی رشید که شهادت آرزوی آنها بود را برخلاف تمام قوانین صریح بین‌المللی، هدف ترور قرار داد.
بی‌شک نام، خدمات و یاد شهید سردار محمدرضا زاهدی، شهید سردار محمدهادی حاج رحیمی و دیگر شهدای این حادثه خونبار در تاریخ درخشان مقاومت، ماندگار خواهد ماند و سیاه‌رویی برای جنایاتکاران غاصب و بزدل صهیونیست.
ایمان داریم خون بر زمین ریخته این عزیزان، ایمان‌ها و اراده‌های مجاهدین علیه ظلم را قوی‌تر خواهد کرد و پیروزی برای جریان مقاومت نزدیک‌تر خواهد شد.
از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان علو درجات را خواستارم.
یزدانی کاشانی 
مدیرعامل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مطلع
با مدیریت جدید و حرفه ای محمدرضا یزدانی کاشانی مدیرعامل جدید پتروشیمی گلستان میتوان به آینده پتروشیمی گلستان امیدوار بود
البته اگر خوراک این پتروشیمی تامین شود و صنایع پایین دستی نیز همزمان توسعه یابد میتواند به اشتغالزایی این پتروشیمی در شمال کشور کمک کند
حسن
جناب آقای مهندس یزدانی کاشانی از مدیران با تجربه، دلسوز پاک دست و امین و درستکار است که در مسئولیتهای قبلی ازمون خودش را با موفقیت پس داده است و با جدیتی که در ایشان هست امید به سرانجام رساندن پتروشیمی گلستان در موعد مقرر هست، فقط امیدواریم که مدیران بالا دستی وجود یک مدیر سالم و توانمندی را که باج نمیدهد و باجی هم نمیگیرد و اهل رانت و بده بستانهای سیاسی هم نیست مزاحم خود ندانند و تا راه اندازی پروژه تحملش نمایند.