۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۱۶۴۲۳۶
مدیر عامل پتروشیمی کیان :

تکمیل و بهره برداری مگا پروژه کیان تحقق عینی و عملی شعار سال است 

یاوری گفت: مگاپروژه پتروشیمی کیان می‌تواند به بهره مندی از منابع صندوق توسعه ملی و مشارکت در سرمایه گذاری شرکت‌های توانمند اقتصادی داخلی و خارجی تولید محصولات مورد نیاز و وارداتی کشور را تولید و هم با صادرات محصولات استراتژیک به کشورهای دیگر هم موجب  ارزی آوری شود. 
تکمیل و بهره برداری مگا پروژه کیان تحقق عینی و عملی شعار سال است 
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مهندس عبدالله یاوری عضو هیت مدیره و مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان در نشست آغازین با مدیران و مسئولان شرکت کیان؛تلاش و همت برای تکمیل و بهره برداری پروژه کیان را تحقق عینی و عملی شعار سال و فرمان رهبری فرزانه انقلاب عنوان کرد.
یاوری؛نامگذاری سال از سوی رهبری انقلاب به"جهش تولید با مشارکت مردم" را منشور و سند بالادستی برای ترسیم مسیر حرکت مدیران دستگاه های اجرایی کشور دانست و لازمه تحقق آنرا همت، مشارکت و اجرای درست قوانین و اسناد بالادستی چون قوانین اصول مواد ۴۴ و ۸۸ قانون اساسی در خصوصی سازی  بخش‌های قابل واگذاری تاکید کرد.
مدیرعامل مگاه پروژه پتروشیمی کیان با بیان اینکه بستر طراحی و اجرای این پروژه،فرمان رهبری فرزانه انقلاب در تبدیل پالایشگاه ها به پترو پالایشگاهها است تصریح کرد: ظرفیت بالای تولید و ارز اوری که با تکمیل و بهره برداری کامل این پروژه بدست خواهد آمد میتواند در رشد تولید و ارز آوری برای کشور موثر باشد.
وی گفت:مگاپروژه پتروشیمی کیان می‌تواند به بهره مندی از منابع صندوق توسعه ملی و مشارکت در سرمایه گذاری شرکت‌های توانمند اقتصادی داخلی و خارجی تولید محصولات مورد نیاز و وارداتی کشور را تولید و هم با صادرات محصولات استراتژیک به کشورهای دیگر هم موجب  ارزی آوری شود. 
عبدالله یاوری به اهمیت تلاش و جهاد برای تحقق فرمان رهبری پرداخت  و گفت: "معظم له "مسیر حرکت را تعیین و "مشارکت مردم" را به عنوان عامل اصلی تولید در کشور اعلام داشتند و از این رو بهترین شرایط برای تلاش و برنامه ریزی مدیران در تحقق شعار سال فراهم است .
یاوری خاطرنشان ساخت: ضروری است مشارکت مردم را با روش‌های اقتصادی مشارکت گیری کرد چون واگذاری سهام از طریق بورس و یا سرمایه گذاری هلدینگ های اقتصادی و بانک‌ها و...که در سرعت بخشی به باروری و بهره برداری این پروژه کمک کرد .
عضو هیت مدیره شرکت پتروشیمی کیان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مدیران شرکت‌های سهامداری و شرکت های سرمایه گذاری در هدایت و راهبرد مگاپروژه کیان از آغاز پروژه تا کنون،درخواست پیگیری و مطالبه گری برای بهره مندی از ظرفیت اقتصادی همراهی مردمی و گذرگاه‌های اقتصادی در بخش های خصوصی،دولتی و تعاونی چون صندوق توسعه ملی،هلدینگهای اقتصادی برای پیشرفت و توسعه شرکت پتروشیمی کیان تاکید کرد.
مهندس عبدالله یاوری مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان در این دیدار مدیران شرکت را به تلاش،اهتمام و اقدام جهادی برای تحقق واقعی و عینی شعار سال و فرمان رهبری انقلاب توصیه و خدمت در توسعه صنعت و تولید محصولات زنجیره ارزشی پتروشیمی را بالاترین ارزش دانست .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی