۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۱۶۵۳۱۳

توقیف سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروهای توقیف شده ۵۱ هزار لیتر فرآورده نفتی به ارزش ۳۱ میلیارد ریال کشف کردند.
توقیف سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی از کشف ۵۱ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع و توقیف ۲۶ دستگاه خودروی شوتی خبر داد.
 سرهنگ یدالله دهقان با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی طرح 72 ساعته برخورد با خودروهای موسوم به شوتی، مقابله قاطع با قاچاقچیان سوخت را در سطح شهرستان بیرجند اجرایی کردند.
وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل محورهای مواصلاتی استان به 26 دستگاه خودرو مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروهای توقیف شده 51 هزار لیتر فرآورده نفتی به ارزش 31 میلیارد ریال کشف کردند.
دهقان، تصریح کرد: مأموران در این رابطه 26 دستگاه خودرو توقیف و 40 نفر را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت و خودروهای شوتی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست: به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق سامانه 096300 به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی