۳
۱۳
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۱۶۵۲۵۷

بدهی پتروشیمی دماوند به ۳۰ همت رسید

مدیرعامل ‎پتروشیمی دماوند از طریق ‎بانک تجارت عسلویه در اقدامی غیرقانونی پرداخت ها را خارج از روال قانونی پرداخت می کند!
 نفت ما در شبکه "ایکس" نوشت؛پس از ورود مهرافشان بعنوان مدیرعامل پتروشیمی دماوند ضمن بسته شدن حساب ها، بدهی این شرکت به ۳۰ همت رسیده است! این درحالیست که باتوجه به بسته بودن حساب این شرکت، مدیرعامل ‎پتروشیمی دماوند از طریق ‎بانک تجارت عسلویه در اقدامی غیرقانونی پرداخت ها را خارج از روال قانونی پرداخت می کند!

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


صادق
متاسفانه وقتی مجموعه ای با این عظمت قربانی انتخاب هلدینگ خلیج فارس میشود و فردی فاقد هیچ سابقه اجرایی بر مسند قدرت مینشیند و از مشاور های پرونده دار استفاده میکند این میشود نتیجه آن لذا از مقامات نظارتی درخواست میشود آمرین و عاملین را مجازات نماید .
ایمان
این آقای مهرافشان کوچکترین ادبیات مدیر عاملی را نمیداند ، امیدورام هر چه سریعتر جایگزین مناسبی انتخاب شود تا با تعطیلی مجموعه روبرو نشویم ، چون سو مدیریت ایشان در همه عرصه ها مشخص شده ، نتیجه مدیر عاملی رانتی همین میشود .
اسحاق
مدیر عامل فقط بفکر ایجاد اشتغال برای دوستان خود میباشد و اصلا این مجموعه با این حساسیت برای ایشان مهم نیست ، دماوند انرژی شده پاتوق دوستان با ظاهری متظاهر و ریاکارانه ، و بسته شدن حساب ها هم دست ایشان را باز گذاشته و به همین بهانه در حال حراج سرمایه این شرکت میباشد . جای تاسف هست که نظارتی وجود ندارد .چند دستگی بین مدیران و پرسنل هم جای بحث دارد .
یاسر
ن…..با آن پرونده درخشان چه میکند در دماوند انرژی ؟؟؟ در همه امور دخالت میکند و مهرافشان هم حمایت
علی
جای تأسف است که آقای مهرافشان واحد پولی همت را با اتوبان همت اشتباه گرفته و همچنان به سرعت در نابودی دماوند انرژی ادامه داده و ایفای نقش میکند که این حرکت هم معنا دار میباشد .
علی
تا زمانیکه انتخابها برمبنای شایسته سالاری انجام نشود، وبرمبنای رابطه و بده بستانهای پشت پرده انجام شود وضع همینه ، البته این موضوع متاسفانه در پتروشیمی دماوند بلکه در همه جا قابل مشاهده است ، واگر زودتر فکری اندیشه نشود باید منتظر اتفاقات بسیار بدی باشیم .
دلسوز
واقعا جای تاسفه که جایی که حساب‌های شرکت مسدود هست مدیر عامل خرید ماشین میلیاردی برای زیر پای خودش را در اولویت قرار بده به جای اینکه با همفکری نیروهای قدیمی و با تجربه هم فکری کند اونها را نابود کرده که خیلی‌هاشون کوچ و یا به فکر کوچ هستن فقط شرکت شده ن….. پرونده دار
خواهشمند است نهادهای نظارتی که در جریان پروندهای سیاه ن….. هستن ورود کنن
با تشکر از توجه نفت ما عزیز
امیر حسین
آقای جوابیه، به اصل موضوع جواب بده ، مقصود پرداخت های بی اساس است بسته شدن حساب و بدهی بابت گاز بهانه است …
آل طاها
نظرپور زد و بند میکند مهرافشان حمایت میکند !!!!
ممم
داستان بانک تجارت به کجا رسید اینکه اقای مهرافشان با وزیر اقتصاد رفیق هستش دلیل این اقدامات غیر قانونی مهر افشان نیست
به نظرم باید وزیر اقتصاد مواخذه بشه
بچه های پایین
به نظرم باید وزیر اقتصاد پاسخگوی این اقدام اقای مهر افشان باشه
چون مهرافشان هرجا میشینه میگه من رفیق وزیرم و در حوزه مالی و بانکی هرکاری بخوام میکنم
حکم مدیرعاملی پتروشیمی دماوند برای مهر افشان یعنی از دست دادن هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس!
من جای وزیر اقتصاد بودم دیگه جوابشم نمیدادم
سربازان گمنام امام زمان اخیرا بسیار ضعیف عمل میکنند!
نیروهای امنیتی کجا هستند؟!
جالبه عمده سهام این شرکت مربوط به وزارت دفاع هستش