۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۶
کد مطلب : ۱۶۵۳۱۸

 جذب نیروی متخصص در پتروشیمی امیرکبیر 

 پتروشیمی امیرکبیر از بین داوطلبان دارای شرایط استخدامی و بومی شهرستان بندرماهشهر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته‌های «حقوق» و «حسابداری و مدیریت مالی» دعوت به همکاری می‌کند.
 جذب نیروی متخصص در پتروشیمی امیرکبیر 
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،شرکت پتروشیمی امیرکبیر در رشته‌های «حقوق» و «حسابداری و مدیریت مالی» نیروی انسانی بومی شهرستان بندرماهشهر به صورت قرارداد معین در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی از طریق آزمون تخصصی جذب می‌کند.
  شرکت پتروشیمی امیرکبیر واقع در سایت چهار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از بین داوطلبان دارای شرایط استخدامی و بومی شهرستان بندرماهشهر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته‌های «حقوق» و «حسابداری و مدیریت مالی» از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، طب صنعتی، گزینش و تست روانشناسی، مطابق قوانین و مقررات کار و تأمین اجتماعی، دعوت به همکاری می‌کند.
افراد متقاضی دارای شرایط تحصیلی مورد نیاز ذکر شده می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از شرایط استخدام، مدارک موردنیاز، مواد آزمون و نحوه ثبت‌نام از 6 الی 18 خرداد ماه 1403 به آدرس اینترنتی https://akpc.iran-azmoon.ir ، مراجعه کنند.
  روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر‌ 
📞 ۰۲۱-۸۷۷۵۰
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی