۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۱۶۵۳۳۹

بن‌بست‌شکنی شهید رئیسی برای پتروشیمی گلستان

مقرر شد اجرای خط انتقال گاز از خط اصلی به سمت مجموعه پتروشیمی گلستان با رویکرد بهره‌برداری برای پتروشیمی گلستان، منطقه آزاد و‌ شهرک هزار هکتاری اترک با انتخاب سریع پیمانکار و برگزار مناقصه انجام شود.
بن‌بست‌شکنی شهید رئیسی برای پتروشیمی گلستان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،نشست مشترک استاندار گلستان با معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور با موضوع گره‌گشایی از موضوع پتروشیمی این استان که مورد تأکید شهید آیت‌الله رئیسی بود، برگزار شد.
 به منظور تسریع در اجرای پروژه پتروشیمی گلستان که مورد مطالبه بیش از 90 هزار سهامدار است،  جلسه قرارگاه پیشرفت و تحول منطقه‌ای با حضور  معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور و زنگانه استاندار گلستان برگزار شد.
با رایزنی‌ها و ‌پیگیری‌های انجام شده در این جلسه و بررسی تمامی مباحث و موارد مورد نظر مقرر شد، تخفیف 5 درصدی خوراک مجتمع پتروشیمی گلستان  که دارای مصوبه دور دوم سفر شهید جمهور شهید آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی به گلستان و مصوبه وزیر نفت است هرچه سریعتر اجرایی و‌ نتیجه آن نیز به وزارت کشور ارسال شود.
همچنین مقرر شد اجرای خط انتقال گاز از خط اصلی به سمت مجموعه پتروشیمی گلستان با رویکرد بهره‌برداری برای پتروشیمی گلستان، منطقه آزاد و‌ شهرک هزار هکتاری اترک با انتخاب سریع پیمانکار و برگزار مناقصه انجام شود.
همچنین تمدید موافقت اصولی ، قرارداد تامین سوخت 11 ماهه مجموعه پتروشیمی گلستان از طریق ساز و کارهای بهینه سازی مصرف سوخت و تقویت پروژه های ذخیره سازی گاز در منطقه با رفع تمامی موانع اجرایی و اصلاحات لازم از دیگر مصوبات این جلسه بوده است.
گفتنی است در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان، مدیرعامل شرکت پتروشیمی گلستان، قائم مقام هلدینگ خلیج فارس و مدیران مرتبط از وزارت نفت نیز حضور داشتند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی