۴
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۱۳۸۵۷۶

استنکاف بیمارستان نفت اهواز از انجام تست PCR کارکنان قرارداد موقت خود

 یکی از نیروهای کار قرارداد موقت در ستاد مناطق نفت خیز جنوب  اعلام کرد  وقتی جهت انجام تست PCR به بیمارستان شرکت نفت در اهواز می رود، مسوولان بیمارستان با اعلام اینکه نیروی قرارداد موقت است از انجام تست استنکاف کرده اند.
استنکاف بیمارستان نفت اهواز از انجام تست PCR کارکنان قرارداد موقت خود
 یکی از نیروهای کار قرارداد موقت در ستاد مناطق نفت خیز جنوب در پیامی به آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما" اعلام کرد که به مدت دو روز است که حالش خیلی بد بوده و مشکوک به کرونای دلتاست و امروز وقتی جهت انجام تست PCR به بیمارستان شرکت نفت در اهواز می رود، مسوولان بیمارستان با اعلام اینکه نیروی قرارداد موقت است از انجام تست استنکاف کرده و عنوان می کنند که باید مبلغ 350 هزار تومان جهت انجام تست پرداخت نماید و چون نامبرده استطاعت مالی نداشته، به سر کار خود بر می گردد.  
حتی مسوولان نفت خیز جنوب از اعطای مرخصی به نامبرده جهت انجام تست در مراکز عمومی بهداشت علیرغم اینکه صفهای طویل 300 نفری دارد هم خودداری می کنند. بدیهی است این موضوع با توجه به سرایت پذیری کرونا باعث آلودگی و بیماری سایر کارکنان خواهد شد. مقام معظم رهبری هم اخیرا از بیمه ها درخواست می کنند که تست PCR را رایگان انجام داده و هزینه درمان کرونا را هم متقبل شوند، منتها این مهم ظاهرا در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب جدی گرفته نشده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


نجمه
چرا اینقدر تبعیض