۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۱۵۴۶۱۲

ثبت دو رکورد جدید در تولید «گریس» رسکو

مدیرعامل شرکت روانکاران احیاء سپاهان (رسکو) از ثبت رکورد جدید در تولید محصول «گریس» این شرکت خبر داد و گفت: در پایان سال ۱۴۰۱ تولید گریس رسکو به مرز یک هزار و ۶۸۳ تن رسید که این رقم، بالاترین میزان تولید در دوران فعالیت این شرکت است.
ثبت دو رکورد جدید در تولید «گریس» رسکو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، مهدی حسنی با اشاره به این که سقف تولید محصول «گریس» این شرکت در سال گذشته، 26 درصد از رکورد پیشین بیشتر بوده است، افزود: پیش از این، حداکثر تولید سالیانه «گریس» در این شرکت، یک هزار و 331 تن بوده است.
وی خاطر نشان کرد: تولید «گریس» سال ۱۴۰۰ نیز یک هزار و 156 تن بوده است که رکورد تولید این محصول در سال گذشته، 46 درصد نسبت به آن بیشتر است.
مدیرعامل رسکو همچنین تولید 380 تن «گریس» در بسته‌بندی‌های مختلف طی آذر ماه سال گذشته را نیز رکوردی تازه ای در تولید ماهیانه این شرکت دانست و افزود: رکوردشکنی های پیاپی رسکو، با تکیه بر توان مدیران و کارکنان شرکت محقق شده است.
حسنی اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته، افزایش سهم بازار «گریس» به عنوان یکی از راهبردهای اصلی از سوی تاپیکو و شرکت نفت ایرانول به این مجموعه تکلیف شد که با برنامه ریزی دقیق و تلاش روز افزون همه همکاران، شاهد تحقق آن بودیم.
مدیر عامل رسکو با تاکید بر این که «رونق تولید» از دیرباز در دستور کار این شرکت بوده است، گفت: با ادامه حرکت در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از طریق افزایش بهره‌وری، آینده بسیار درخشانی در انتظار رسکو است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی