۳
۶
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۱۶۱۷۴۴

مدیر عامل مجرب و جدید خارک رکوردهای جدیدی ثبت کرد

مدیر عامل جدید پتروشیمی خارک گفت : کارکنان پتروشیمی خارک توانستند در اذر ماه هم رکورد روزانه تولید را با ۳۴۱۲ تن (۱۵ اذر) بشکنند و هم در اذر ماه با فروش مقداری ۱۷۵ هزار تن رکورد فروش ماهیانه این شرکت را در دو سه دهه اخیر جابجا کنند.
مدیر عامل مجرب و جدید خارک رکوردهای جدیدی ثبت کرد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،دکتر حسن وفایی مدیر عامل جدید و مجرب پتروشیمی خارک که سکان این پتروشیمی را از ۲۲ شهریور ماه سالجاری به دست گرفته توانست با توسعه همه جانبه در این شرکت و هم افزایی و همدلی و استفاده از تمام توان کارشناسی و مدیریتی مجموعه پتروشیمی خارک در تولید و فروش مقداری و مبلغی سه ماهه درخشان و رکوردهای جدیدی را ‌ثبت کند و پاسخ اعتماد سهامداران و مسسوولین استان بوشهر راکه وعده داده بود در کوتاه مدت جامه عمل بپوشاند مدیر عامل جدید پتروشیمی خارک در گفت و گویی ضمن تشکر از اهتمام، همدلی، مسسوولیت پذیری و هم افزایی کارکنان و مدیران این پتروشیمی در ثبت رکوردهای جدید گفت : کارکنان پتروشیمی خارک توانستند با حول و قوه الهی در اذر ماه هم رکورد روزانه تولید را با ۳۴۱۲ تن (۱۵ اذر) بشکنند و هم در اذر ماه با فروش مقداری ۱۷۵ هزار تن رکورد فروش ماهیانه این شرکت را در دو سه دهه اخیر جابجا کنند. وی اظهار داشت: این کارها چیزی جز لطف خدا و همکاری و همدلی همکاران نبود و لازم می دانم از همه همکاران پتروشیمی خارک در تمام واحدها که مانند حلقه های زنجیر به هم پیوسته این کار را انجام دادند تشکر کنم. وی افزود: در نه ماهه سالجاری با تولید858 هزار  تن در مقایسه با تولید ۸۰۰ هزار تن مدت مشابه سال قبل و فروش مقداری ۸۴۲ هزارتن در مقایسه با ۸۰۶ هزار تن مدت مشابه سال قبل و فروش مبلغی حدود ۹۹۰۰میلیارد  تومان در مقایسه با ۷۹۰۰میلیارد تومان مدت مشابه سال قبل  سال کم نظیری را در تولید و فروش مبلغی و مقداری تاکنون رقم زدیم. دکتروفایی علاوه بر توجه به تولید و فروش توسعه همه جانبه و توجه به طرحهای توسعه ایی، پرونده های حقوقی راکد ، مسسوولیت اجتماعی و رفاه کارکنان را از برنامه های دیگر ذکر کرد و گفت: در این مدت توجه به طرحهای توسعه ایی و زنجیره ارزش از جمله تبدیل متانول به اتانول و اسید استیک در دستور کار گرفت  وی با اشاره به مسسوولیت اجتماعی شرکت گفت : مردم خونگرم ومهربان خارک باید از مزایای پتروشیمی خارک بهره مند باشند و در ابتدای کار پس از دیداربا مسسولین استان بوشهر و خارک پروژه ساخت مدرسه ۹ کلاسه را پس از ۱۰ سال در ۱۰ روز با همراهی هیات مدیره محترم اغاز کردیم و انشا... مدرسه را در ۱۰ ماه با پیمانکار بومی تحویل خواهیم  داد و کارها بر اساس برنامه زمانبندی شده پیش می رود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


علی
سلام
حداقل برای اعتماد مخاطب که شده جنبه انصاف را رعایت کنید تولید این شرکت تا شهریور ماه را نسبت به سال گذشته مقایسه کنید از مهر به بعد کمتر از ۲۰۰ تن تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل اضافه شده است کدام رکورد
سلطانی
زهی خیال باطل
تمام این شگفتی‌ها و بیشتر از این دستاوردها در شرکت پتروشیمی خارک محصول تلاش های علمی و مدیریت جهادی................... است
ولی متأسفانه وقتی انصاف و وجدانی نباشه همین میشه که کارنامه دیگران را بگیرند و لاک بگیرند و اسم خود را بنویسند
در يتيم
چو خواهی که نامت نماند نهان، مکن نام نیک بزرگان نهان 💎
مدرسه و ركورد توليد و پروژه هاي جديد همه كارهاي دكتر بود و همين نفت ماه در مجمع عمومي مصاحبه كاملي با ايشان انجام داد
اما حيف كه چه زود فراموش كار مي شويم
هدف از اين دورغها چیست؟
. ١- توليد را براساس گزارش رسمي در سامانه كدال بورس از ابتداي سال تا پايان شهريور نسبت به سال قبل مقايسه كنيد ، امار اعلامي نشان از افزايش ٥٨٨٠٠ تني نسبت به سال قبل است و اقاي ….در اين مدت چقدر افزايش توليد داشته است ؟
٢- احداث مدرسه مصوبه هييت مديره قبل بوده و متافصه هم قبل از حضور ……. جديد بود و ايشان بگويد در مدت كمتر از ١٠ روز چگونه مناقصه و برنده مناقصه مدرسه را تعيين كردند.
٣-كدام مطالبه سنواتي را وصول كردند جز اينكه براي دوستان وكيل خود ، پرونده ها با حق الوكاله هاي كلان كارسازي كرده اند؟ ضمنا مدير حقوقي اقاي …….هم همزمان دفتر وكلات دارند و بازنشسته هستند.
٤- واحد متانول ٢ و طرحهاي اسيد استيك و اتانول سنتزي ناريخ صدور مصوبه هييت مديره شركت و صندوق نفت را بخواهيد …….اعلام كنند .
در ديزي باز است حياي گربه كجاست
دلسوز
اینکه یکی بخواهد برای حفظ جایگاه مدیریتی خود به خبرهای اینچنینی رو آورد و بعضا ….. شاید در این دوره زمونه باعث تعجب نشود اما اینکه نفت ما چشم بسته خبرهای اینچنینی را پوشش دهد حتما بد است و شائبه ایجاد می کند.
رضا
نفت ما کار خیلی خوبی کرده که داره این موضوع رو پیگیری میکنه و اتفاقا در راستای رسالتش است.
این حرفا باید از همین الان زده بشه که بعدا کسانی که پشت این انتصاب بوده اند پاسخگو باشند.
اگه واقعا این بنده خدا حمایت آقای … رو نداشت، به نظر شما سکان هدایت مروارید رو به دست میگرفت. چرا یه کارمند رسمی دولت و کسی که سابقه چندان مدیریتی ندارد باید مدیرعامل یه پتروشیمی بشه.
مروارید شده محل آزمون و خطا. دلم از این میسوزه که این انتصابات داره به اسم دولت سیزدهم تموم میشه.