۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۹
کد مطلب : ۱۷۵۱

وعده شام کارگران پارس جنوبی حذف شد

سایت‌های استان بوشهر گزارش می دهند: وعده شام کارگران شاغل در پارس جنوبی حذف شده است و و با توجه به وضعیت بد کاری و عدم پرداخت حقوق معوق حدود ۳۰۰ نفر از کارگران پیمانکاری شرکت نفت و گاز پارس عسلویه تجمع کرده اند.
به گزارش نفت ما ،به نقل از جنوب نیوز، روزنامه شرق نوشت: گفته می‌شود وضعیت کارگران عسلویه که قرارداد مستقیم با شرکت نفت و گاز پارس ندارند و با شرکت‌های پیمانکار در حال کار هستند، بسیار سخت بوده و نامه‌نگاری آنها به وزیر نفت به‌دلیل کار‌شکنی عده‌ای به نتیجه نمی‌رسد.

از این رو حدود 300 نفر از کارگران پیمانکاری شرکت نفت و گاز پارس عسلویه روز سه‌شنبه ساعت هشت‌صبح در اعتراض به دوماه حقوق معوقه مقابل ساختمان اداری این شرکت تجمع کردند.

طبق گفته یکی از این کارگران از دوماه پیش که پیمانکار نیروی خدمات و ماشین‌آلات شرکت عوض‌ شده کارگران و کارمندان این شرکت برای دریافت حقوق و مزایای خود دچار مشکل شده‌اند.

این کارگر در ادامه خبر داد مسوولان شرکت که در تجمع کارگران حضور یافتند تنها به تهدید به اخراج و کسر از حقوق بسنده و اعلام کردند که طبق قرارداد جدیدی که پیمانکار جدید به کارگران تحمیل‌ کرده تمام مزایایی که در قرارداد آنها آمده، حذف‌ شده و کارگران حتی از سایت اسکان داده‌ شده توسط شرکت نفت و گاز پارس باید به یک محل دیگر منتقل شوند.

همچنین از سه‌وعده غذایی که سهمیه کارگران بود وعده آخر (شام) حذف شده است. گفته می‌شود وضعیت کارگران عسلویه که قرارداد مستقیم با شرکت نفت و گاز پارس ندارند و با شرکت‌های پیمانکار در حال کار هستند، بسیار سخت بوده و نامه‌نگاری آنها به وزیر نفت به‌دلیل کار‌شکنی عده‌ای به نتیجه نمی‌رسد. در چندماه گذشته اضافه کاری کارگران شرکت نفت و گاز پارس هم قطع شده، در حالی که آنها حداقل 10ساعت کار می‌کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی