۳
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۹
کد مطلب : ۱۳۴۸۹۳

تقدیر مدیرعامل پتروشیمی پردیس از کارکنان

مدیرعامل پتروشیمی پردیس در پیامی از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان پتروشیمی پردیس برای دستیابی به رکوردهای بی نظیر تولید و فروش در سال گذشته و فروردین ماه امسال تقدیر و تشکر کرد.
فایل ویدیو
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   متن پیام غلامرضا جمشیدی بدین شرح است: سال ۱۳۹۹ یکی از بی نظیرترین سال های حیات پتروشیمی پردیس است. در این سال علیرغم شیوع ویروس کرونا و بروز مشکلات ناشی از آن ، جهش تولید به معنای واقعی کلمه عینیت یافت و اکثر واحدهای پتروشیمی پردیس به رکورد بیشترین میزان تولید محصول از ابتدای راه اندازی شرکت دست پیدا کردند.
 در سال جهش تولید مجموع میزان تولید سه فاز پتروشیمی پردیس  نسبت به سال ۱۳۹۸ بیش از ۲۰ درصد افزایش داشت. واحد اوره ۲ با تولید ۱۱۴۸۸۵۸ تن (۱۰۶.۸۷ درصد نسبت به ظرفیت اسمی) به رکورد بالاترین میزان تولید سالیانه در بین سه واحد اوره از ابتدای راه اندازی تا کنون دست یافته است و واحد اوره ۱ با تولید ۱۱۲۷۶۲۷ تن (۱۰۴.۹۰ درصد نسبت به ظرفیت اسمی) و واحد آمونیاک ۱ با تولید ۷۰۷۷۸۳ تن (۱۰۴.۰۹ درصد نسبت به ظرفیت اسمی)، بالاترین رکورد تولید سالیانه از ابتدای راه اندازی تاکنون را ثبت نموده اند.
  در این سال واحد آمونیاک ۲ با تولید ۷۰۳۸۹۳ تن محصول، ۱۰۳.۵۱ درصد نسبت به ظرفیت اسمی افزایش تولید داشت و واحد آمونیاک ۳ با تولید ۶۰۱۵۱۸ تن (۸۸.۴۶ درصد نسبت به ظرفیت اسمی) و واحد اوره ۳ با تولید ۹۴۲۲۹۷ تن (۸۷.۶۶ درصد نسبت به ظرفیت اسمی)، به بالاترین رکورد تولید سالیانه از ابتدای راه اندازی شرکت دست پیدا کردند.
 در این سال پتروشیمی پردیس به رکودهای جدیدی در زمینه فروش محصول نیز دست یافت. میزان فروش اوره داخلی پتروشیمی پردیس در این سال بیش از ۱.۲۳۹.۳۹۱ تن و مجموع فروش داخلی و صادراتی ۳.۱۵۴.۶۵۵ تن بود که این میزان فروش برای اولین بار در تاریخ پتروشیمی پردیس به ثبت رسیده است.
 در شرایطی که کشور ما دچار سخت ترین مشکلات اقتصادی و اجتماعی است، این موفقیت ها جز با مجاهدت، همدلی و مسئولیت شناسی اعضای خانواده بزرگ پتروشیمی پردیس محقق نمی شد.
 بر خورد لازم می دانم از زحمات و تلاش های شبانه روزی همکاران عزیزم که سهمی در این موفقیت ارزشمند داشته اند تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم در سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" در سایه توجهات حضرت باریتعالی و عزم و اراده همکاران گرامی این موفقیت ها دوچندان شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی