۲
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۱۳۷۸۴۱

۸ سال رشد؛ با بنیان دانش ایرانی

مردادماه هر سال برای اعضای خانواده «گسترش فناوری خوارزمی»، یادآور تلاشی است که با دستان خالی و همت و غیرت مثال زدنی جمعی از جوانان دانشمند و پرشور ایرانی با هدف بلندپروازانه بومی سازی صنعتی کاتالیست در کشور، آغاز شد و در کوتاه ترین زمان ممکن، شگفتی ها آفرید.
فایل ویدیو
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   شرایط دشوار اقتصادی کشور در این سالها و فشارهای فراوان داخلی و خارجی بر بدنه زخمی صنعت ایران زمین، انواع محدودیت های بین المللی برای تامین مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز، مشکلات نقدینگی و عدم حمایت مناسب سیستم پولی و بانکی از تولید کنندگان داخلی، همه گیری ویروس کرونا و هزاران فشار مگوی دیگر بر تولید کنندگان داخلی نتوانستند مانع از رشد خیره کننده «گسترش فناوری خوارزمی» در پژوهش و توسعه، تولید، بهینه سازی، گسترش محصولات، کسب رکورد های بی نظیر، اخذ پروژه های عظیم صنعتی، رفع نیاز داخلی و خودکفاسازی صنایع مادر و تسلط بر بازار شوند.
اینک؛ «گسترش فناوری خوارزمی» به عنوان برندی شناخته شده در صنایع عظیم فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و صنایع غذایی و ... با تکیه بر توان و دانش خانواده غیرتمند خود که در این 8 سال، از جان مایه گذاشتند و در عهدی ناگسستنی با کوشش شبانه روزی خود، اهداف پیش روی مجموعه را یکی پس از دیگری محقق ساختند و با پوشش بخشی از نیازهای استراتژیک صنایع مادر، لبخند رضایت را بر چهره صاحبان صنایع نشاندند، بر خود می بالد که توانسته در همین زمان کوتاه، کاری کند کارستان.
دست مریزاد می گوئیم به همه کسانی که در این راه دشوار در کنارمان بودند، مدیران شجاعی که در سخت ترین شرایط دست از حمایت تولید ملی بر نداشتند و کارگران سخت کوشی که در مجتمع های عظیم فولادی و پالایشگاهی و پتروشیمی دست از تلاش نکشیدند.
از شعار عبور کردیم و آرزو ها را به واقعیت مبدل ساختیم؛ آینده روشن است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی