۳
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۱۵۴۰۱۸
وزیر کار در گفت وگو با "نفت ما" اعلام کرد:

بنای دولت بر تکمیل طرحهای نیمه تمام است

قائل به ثبات مدیریت توانمند و خادم به مردم در شرکتهای زیرمجموعه هستیم
ما اولاً قائل به ثبات مدیریت توانمند و خادم به مردم هستیم و در این راستا هم اثبات کردیم که نگاه ما، نگاه به تولید و نگاه به توانمندی است.
فایل ویدیو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، «سید صولت مرتضوی« وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از کارخانه قیر نفت پاسارگاد تهران و پالایشگاه روغن سازی نفت ایرانول در تهران در عصر پنجشنبه 17 فروردین، در پاسخ به پرسش خبرنگار "نفت ما" مبنی بر اینکه ثبات مدیریتی یکی از شاخصها و مولفه های رشد تولید است و در این رابطه وزارت کار امسال چه برنامه هایی برای ثبات مدیریتی شرکتهای زیر مجموعه خودش به ویژه در حوزه نفت و انرژی دارد، اظهار داشت: مستحضیر هستید که ما اولاً قائل به ثبات مدیریت توانمند و خادم به مردم هستیم و در این راستا هم اثبات کردیم که نگاه ما، نگاه به تولید و نگاه به توانمندی است.
وزیر کار در خصوص برنامه های این وزارتخانه برای تکمیل پروژه هایی که تاکنون موخر و معوق مانده گفت: در رابطه با سرمایه گذاریهای جدید در پروژه ها، بنای دولت رییسی از از ابتدا بر این بوده است که طرحهای نیمه تمام، تکمیل بشود و ان شالله برنامه ریزی ما اینست که در سال 1402 بخش اعظمی از طرحهای عمرانی و اقتصادی در سراسر کشور به بهره برداری برسند. ما طرح جدیدی را آغاز نمی کنیم مگر اینکه جزء ضروریات اجتناب ناپذیر باشد و بتوانیم در یک دوره زمانی دوسه ساله به اتمام برسانیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سلام واقعا ادم از بعضي كارهاي دولت مردان تعجب مي كنه عليرغم تاكيد مقام معظم رهبري و سران قوا مبني بر تقويت بخش خصوصي و خارج شدن از بانكها و اجراي طرح مولد سازي صندوق توسعه ملي هلدينگ نفت و انرزي تاسيس كرده و تازه داره فعال ميشه