۴
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۱۵۵۸۴۱

مجمع عمومی سال مالی ۱۴۰۱ شبصیر به روایت دوربین نفت ما + فیلم

رامین پرتوی مدیرعامل پتروشیمی قائد بصیر در گزارش خود به هیات مدیره و صاحبان سهام اظهار داشت: ظرفیت تولید اسمی سالانه شرکت از ۳۶ هزار تن به حدود ۴۲۰۰۰ تن در سال ۱۴۰۱ افزایش یافت که رشد ۱۷ درصدی را نشان می دهد.
فایل ویدیو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"؛ مجمع عمومی سال مالی منتهی به 29 /1401/12 شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر ساعت 11 روز 21 خرداد در مجتمع آموزشی لاله با حضور حدود 80 درصدی صاحبان حقوقی و حقیقی برگزار شد.
دکتر رامین پرتوی مدیرعامل پتروشیمی قائد بصیر در گزارش خود به هیات مدیره و صاحبان سهام اظهار داشت: ظرفیت تولید اسمی سالانه شرکت از 36 هزار تن به حدود 42000 تن در سال 1401 افزایش یافت که رشد 17 درصدی را نشان می دهد.
پرتوی افزود: درآمدهای عملیاتی شرکت در سال 1401 بالغ بر 3 هزار و 103 میلیارد تومان شد که نسبت به سال مالی قبل از آن 27 درصد افزایش یافت.
مدیر عامل پتروشیمی قائد بصیر با اشاره به اینکه بهای تمام شده تولید به 2006 میلیارد تومان رسید که نسبت به سال مالی قبل 47 درصد رشد داشت ولی با اینحال شرکت سود خالص 940 میلیارد تومان را همچون سال مالی قبل محقق و تثبیت کرد.
پرتوی در ادامه با اشاره به چالش تامین خوراک اعلام کرد که با توجه به توقف 4 ماهه تولید استایرن منومر پتروشیمی پارس در سال 1401، تدابیر لازم برای تامین و ذخیره سازی خوراک از طریق واردات انجام شده است.
مدیر عامل پتروشیمی قائد بصیر در خصوص رقبای داخلی هم گفت که با توجه به تولید گریدهای متنوع در قائد بصیر، چالش عمده ای در این زمینه وجود نخواهد داشت.
در ادامه مجمع عمومی قائد بصیر صورتهای مالی این شرکت در سال 1401 به تصویب سهامداران رسید.
در پایان تقسیم 77 درصد سود خالص شبصیر به مبلغ 2800 ریال به ازای هر سهم مورد موافقت سهامداران حاضر در مجمع گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی