> ۵درصد ارز پتروشیمی ها را آریاساسول تامین می کند | نفت ما
۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۱۶۴۹۱۰
مدیرعامل پتروشیمی آریاساسول در گفت‌وگو با نفت ما خبر داد: 

۵درصد ارز پتروشیمی ها را آریاساسول تامین می کند

  رکورد تولید و فروش در همه ادوار شکسته شد
حیدرزاده تصریح کرد: عدد قابل چشمگیری در فروش برای شرکت سودسازی شده و تلاش کردیم سود خوبی در شرکت رقم بخورد که برای سهامداران حقوقی و حقیقی ارزش آفرینی کنیم.
فایل ویدیو
محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل پتروشیمی آریاساسول در گفت‌وگو با نفت ما با بیان اینکه پلیمر آریاساسول همیشه بعنوان بنچ مارک صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور بوده و همواره سکوهای ترقی و پیشرفت را طی کرده است، گفت: سال گذشته با توجه به منویات رهبری تلاش کردیم رکورد تولید و فروش آریاساسول شکسته شود که به لطف خدا توانستیم رکورد تمام ادوار آریاساسول را بهبود دهیم با توجه به اینکه هیچ پلنتی به شرکت اضافه نشد.
وی افزود: با بهره وری دقيق، مهندسی ارزش و استفاده بهینه سازمان توانستیم رکورد تولید که ۱۰تا ۱۱ درصد سال های گذشته بود را افزایش بدهیم. این درحالی بود که آخرین رکورد تولید یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن بود که به رکورد یک میلیون و ۹۷۰ هزار تن دست پیدا کردیم که حدود ۷۰ هزار تن افزایش در تولید عدد قابل توجهی است.
وی تصریح کرد: عدد قابل چشمگیری در فروش برای شرکت سودسازی شده و تلاش کردیم سود خوبی در شرکت رقم بخورد که برای سهامداران حقوقی و حقیقی ارزش آفرینی کنیم.
وی تاکید کرد: شرکت پلیمر آریاساسول در سال گذشته بعنوان شرکت اول سازمان بورس در زمینه ناشر برتر معرفی شد.
حیدرزاده با اشاره به ارزآوری این شرکت گفت: پتروشیمی آریاساسول ۵درصد از ارز پتروشیمی ها به کشور را مستقیم تامین می کنیم. این درحالی است که این شرکت با حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین المللی بازارها و مشتریان جدیدی را پیدا کرده است که به این واسطه گریدهای جدیدی را در راستای تقاضای مشتریان گریدهای بسیار خوبی را تولید کردیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حسن
با سلام
پتروشیمی آریا ساسول از بهترین شرکتهای پتروشیمی کشور است و تجهیزات و ماشین آلات ان از بهترین ک معتبر ترین شرکتهای اروپای غربی خریداری شده ، و این برتری شرکت آریاساسول مرهون زحمات مدیران اولیه و بنیانگزاران نخستین این شرکت( در سالهای ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۶) نظیر آقای مهندس علی فضلیانی و مهندس شعری مقدم و.... میباشد .
جا دارد که مسئولین حکومتی از این مدیران لایقی که اکنون به بهانه بازنشستگی در حاشیه هستند تقدیر نماید