۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷
کد مطلب : ۱۶۵۰۷۷
در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت تهران رویداد؛

استقبال چشمگیر از غرفه پتروفرهنگ 

در این نمایشگاه، هلدینگ پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه با حضور فعال و موثر، گام بلندی در مسیر تحقق اهداف ترسیم‌شده خود برداشتند.
فایل ویدیو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،غرفه هلدینگ پتروفرهنگ یکی از پربازدیدترین غرفه‌ها در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران بود که با برگزاری بیش از 120 نشست مدیریتی و کارشناسی و انعقاد چندین تفاهم نامه و قرارداد، درخشید. در این نمایشگاه، هلدینگ پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه با حضور فعال و موثر، گام بلندی در مسیر تحقق اهداف ترسیم‌شده خود برداشتند.
غرفه هلدینگ پتروفرهنگ در این نمایشگاه میزبان مسئولان مختلف از جمله دکتر علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و‌ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهندس مرتضی شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، دکتر مجید امیدی شهرکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت نفت، دکتر مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، سخاوت اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، منتخبان مردم در مجلس دوازدهم شورای اسلامی، دکتر فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت و برخی دیگر از مدیران ارشد بانک‌های مختلف کشور، مدیران عامل شرکت‌های نفتی، پتروشیمی و صنعتی و تجار و بازرگان داخلی و خارجی بود.
همچنین پتروفرهنگ در نمایشگاه میزان مدیران ارشد نظام بانکی کشور بود. مدیران ارشد بانک تجارت، ملت، رفاه، شهر و پست بانک از جمله کسانی بودند که با حضور در غرفه پتروفرهنگ با مدیران هلدینگ به گفتگو پرداختند.
هلدینگ پتروفرهنگ و شرکت ماشین سازی اراک در راستای حمایت و بهره گیری از توان علمی و فناوری ملی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند که بر اساس این تفاهم نامه یکساله، ماشین سازی اراک و پتروفرهنگ در زمینه تامین تکنولوژی طرح ها، تامین منابع مالی و همکاری در ساخت تجهیزات مورد نیاز سه طرح شیمیایی لاوان، آریا و مهتاب پارسیان همکاری خواهند کرد.
همچنین هلدینگ پتروفرهنگ با پژوهشگاه صنعت نفت تفاهم نامه همکاری در راستای ایجاد تنوع در سبد سرمایه گذاری، توسعه و بومی سازی فناوری‌ها و حمایت از تولید دانش بنیان داخلی امضاء کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی