۲
۵
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۱۵۰۱۴۰

‏ضربه سنگین ‎پتروشیمی مبین به صنعت پتروشیمی!

نفت ما در توئیتی نوشت :پتروشیمی مبین به دلیل سومدیریت از مدار خارج شده و باعث تعطیلی پتروشیمی های جم، پردیس و پارس شده است و تا هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت! جالبتر اینکه احتمالا بعد از قطع یوتیلیتی،خوراک ‎#گاز این مجتمع ها نیز به دلیل برودت هوا قطع شود!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آریاساسول یادتون رفته که از سرویس خارج شده
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند شرکت مبین انرژی خلیج فارس
سلام و عرض ادب
انچه در این خبر بعنوان سوء مدیریت عنوان شده، کاملا عیرمنصفانه و اشتباه بوده و برعکس، بر اساس درایت و دوراندیشی مدیران شرکت مبین انرژی خلیج فارس انجام و با هماهنگی مجتمع های منطقه نسبت به تعمیرات اساسی یکی از حیاتی ترین بخش های تامین کننده یوتیلیتی (آب دریا-مجموعه پمپ های ۱۰۴) شرکت های منطقه عسلویه اقدام شده است.
با خلاقیت و ابتکار کارکنان شرکت مبین، مجتمع های نوری، جم و مبین سرویس های جایگزین دریافت نموده و شرکت آریاساسول و واحدهای EB/SM پارس به دلیل شکستگی خط در خط لوله آب دریا چاره ای جز توقف تولید نداشتند.
ضمن اینکه مجددا یادآور میگردد عملیات مذکور با هماهنگی و‌ موافقت شرکت های پردیس و آریاساسول صورت گرفته است.
لازم بذکر است واحدهای EB/SM پتروشیمی پارس بدلیل تعمیرات اضطراری ماه هاست از سرویس خارج بوده است.
امیدوارم با درج این پیام در ذیل خبر منتشر شده و همچنین اصلاح خبر منتشر شده همه ما در فضایی صادقانه و منصفانه در راستای ارتقا و‌پیشرفت صنعت پتروشیمی کشور تلاش نماییم.
feedback
United States
با سلام در وحله اول سخني با نويسنده پيام دوست عزيز ننوشتن پيام يا خبري كه از ان اطلاع نداري خيلي بهتر از نوشتن خبري ناقص يا نادرست است بهتر است در درج اخبار خصوصا وقتيكه اقدامات اجرايي خاص ومنحصر بفردي كه در نوع خود بي نظير و مشابه ان در دنيا يا خاورميانه وجود ندارد مبادرت به نگارش ميكني با عدل و انصاف و با مشورت با اهل فن اقدام كني. در وحله دوم بايد به اطلاع خوانندگان عزيز اين مطلب برسانم كه تعميرات اساسي واحد ابگير شركت مبين انرژي خليج فارس با پيشنه هماهنگي از سه سال پيش تا كنون و بر گزاري حداقل ده جلسه مديريتي در سطوح مختلف و با امادگي كامل و ايجاد تمهيدات خاص و ايجاد piping جديد و انجام كا رهاي مربوطه براي اب رساني لازم براي استمرار توليد پتروشيمي هاي جم - نوري و حتي واحد هواي پتروشيمي مبين و خريداري و تهيه تعداد چهار عدد واو خاص ژاپني با سايزهاي ٣٠٠٠- ٢٨٠٠-٢٢٠٠-١٦٠٠ ميليمتري در اين شرايط تحريم ظالمانه و فراهم نمودن واستقرار تعداد دو دستگاه جرثقيل ٣٦٠ تني و يك دستگاه جرثقيل ١٢٠ تني و بكار گيري حدود يكصد نيروي روزمزدمتخصص علاوه بر كاركنان زحمت كش شركت مبين امرژي خليج فارس بطور ٢٤ ساعته و بدون وقفه در حال انجام است. هيچكدام از پتروشيمي هاي فاز يك بجز پتروشيمي ساسول كه لاين GRP3000 ان دچار شكستگي شده بود از مدار توليد خارج نشده است از همين فرصت استفاده ميكنم از مديريت محترم شركت مبين انرژي خليج فارس و پرسنل خدوم و زحمتكش شركت مبين انرژي خليج فارس جهت انجام اين تعميرات اساسي بينظير كه پس از حدود بيست سال اولين بار انجام شد بي نهايت سپاسگزارم و واقعا زبان قاصر است كه قد ردان زحمات انها باشد. به اميد روزي كه با عقلانيت به موضوعات بپردازيم و سخن نسنجيده يا خبر كذبي را نشر تدهيم كه باعث ازردن كسي شويم. اين دنيا فاني است به چه قيمتي اجر ديگران را ضايع ميكنيد ؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
سيد علي هادوي
سلام. از سرویس خارج شدن خط آب دریا صحت دارد. اما بی‌انصافی است که بگوییم به دلیل سوء مدیریت بوده است. این خطوط سالهاست کار می‌کند و حداقل چهار سال است که مبین درخواست تعمیر خط دارد اما پتروشیمی‌ها بر سر زمان توقف واحدها توافق نداشتند. بالاخره خط دچار نشتی شد و باید تعمیر می‌شد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
مدیرعامل مبین کم پول داده بی‌سوادان رسانه ایی؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی