۳
۷
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
کد مطلب : ۱۵۱۰۵۹

سبک جدید پول پاشی توسط مدیرعامل کشتیرانی ج.ا.ا!

براساس مدارک رسیده به نفت ما، نشان می دهد که مدرس خیابانی، مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی با پول پاشی های عجیب سعی در ارتقا محبوبیت خود دارد!
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، این درحالیست که شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی که سهام دار عمده آن تامین اجتماعی بوده و از طرفی هم سهامداران خرد نزد مردم دارد که این نوع پول پاشی ها ضمن سرخوردگی ایجاد شده بین سایر شرکت های تامین اجتماعی که از اینگونه پول پاشی ها محروم هستند، از سود حاصله که بایستی بین سرمایه گذاران این شرکت توزیع شود کاسته می گردد! همچنین لازم به ذکر است به دلیل انحصاری شدن حمل بار توسط کشتیرانی ج.ا.ا بدلیل تحریم های بین المللی و عدم حضور شرکت‌های کشتیرانی خارجی سود سرشاری از این محل نصیب این شرکت شده که مدیران آن هیچگونه تاثیری در کسب این درآمد نجومی نداشته اند.
نمونه هایی از این پول پاشی ها را در زیر ملاحظه می کنید!








 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


دریانورد
یه چیزی رو فراکوش کردم بگم! یه مدیر توی کشتیرانی محبوب باشه یا نباشه فرقی نمی کنه! وقتش برسه جابجا میشه. مدیر فعلی هم کار خاصی نکرده فقط روال سنتی رو ادامه داده ولی به شما گفتن داره محبوبیت میخره! انگار مدیر طی انتخابات و با رای قاطع کارمندان و دریانوردان انتخاب میشه! تازه اگر یکی از کاندیداها حائز اکثریت آراء نشه انتخابات میره دور دوم! بد سرِ کار رفتید عزیزان :)))
بر تنگ نظر لعنت.
حالا ۳ یا ۴ تومن داده به پرسنلش.
خیلی زیاده؟
مثلا در مقابل یه قلم ۹۱ هزار میلیارد تومن
بله خوب حق است این پول را به شما بدهد تا ازش تعریف کنید
بله خوب حق است این پول را به شما بدهد تا ازش تعریف کنید
شما اگه واقعا ادم درستی هستی، برو یه فکری بحال پرداختی های وزارت نفت کن.
حق اوپک و ماده ۱۰ و غیره.
پالایشگاه ها دریافتی زیر ۴۰ تومن ندارن.
اونوقت گیر دادی به این ۱-۲ تومن؟
ضمن اینکه از این مناسبتی ها توی اغلب شرکتا هست.
مدرس خیابانی بهترین مدیر ادوار فولاد خوزستان بود که بت زدوبند عوضش کردن.
یه بهانه دیگه پیدا کن
هومن
چرا اینقدر تنگ نظر هستید ؟؟!!!
به نظرتان مبلغ یک میلیون تومن خیلی زیاده !!!
به جای این خبرها ، به خبرهای اختلاسهای نجومی بپردازید
یک شهروند
متاسفانه پیام تنگ نظری شما دیده شد.
این اقدام مطابق مجوزها و اختیارات یک مدیر عامل در مجموعه ای بزرگ انجام گرفته و به هیچ عنوان غیر قانونی نیست چرا که جنبه عام دارد و خاص نگری نیست .
شما بهتره برید دنبال موارد خاص که برای افراد خاص تر در دیگر سازمانها است بگردید واگر جرات دارید اونها رو برملا کنید وگرنه 1 میلیون تومان پرداخت اضافی اونم به تمام پرسنل اگر عین عدالت نباشه کمتر نیست .