۱
۱۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۱۵۶۱۹۹

 پرداخت فاکتور بریز و بپاش های پتروشیمی مارون توسط بازنشستگان نیروهای مسلح+عکس

پتروشیمی مارون درحالی سال گذشته۳هزار میلیارد تومان کاهش سود داشته که امروز میزبان مدیران کل صنعت ‎پتروشیمی به همراه خانواده در هتل لوکس و ‎سوپر ستاره در مشهد است!
 نفت ما در توئیتی نوشت: ‏پتروشیمی مارون درحالی سال گذشته۳هزار میلیارد تومان کاهش سود داشته که امروز میزبان مدیران کل صنعت ‎پتروشیمی به همراه خانواده در هتل لوکس و ‎سوپر ستاره در مشهد است! هزینه این بریز و بپاش ها از جیب بی نوایان یا همان ‎سهام عدالت و بازنشستگان نیروهای مسلح پرداخت می شود!



 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


انصافا خیلی مغرض هستید. امرایی کارهاش بدون اشتباه نیست ولی این نوع خبررسانی شما هم از سر دلسوزی یا صداقت نیست.
….. برادران قدیری
بزودی ……… قدیری جون
پولی که از بهمئی گرفتی از حلقومت میکشیم بیرون
از کیسه خلیفه میبخشه
به همه باج میده تا صندلی مدیریت را حفظ کنه
ثریا
با سلام به رسانه حقیقت یاب نفت ما
واقعا در عجبم شرکتی که بیش از ۶۷ روز به دلیل انفجار و اورهال تولید خودش و وابسطه هاش متوقف شده و حداقل ۷۰هزار میلیارد تومن (۷۰همت) از درآمد ملی کم شده و سودی که باید به جیب سهامداران میرفت عملا تبدیل به هزینه شده، چطور اینجوری بریز و بپاش میشه. چه اصراری بر برگزاری اینگونه جلسات و بریز و بپاشها هست؟ اون هم برای شرکتی که سال گذشته هم میزبان بوده چه اصراری بر میزبانی مجدد هست؟ در کشور بیش از ۵۰ پتروشیمی فعال داریم، چرا اونها که بعضا سال گذشته سودآورتر و در سال جدید هم روند بهتری در سودسازی داشتند متولی و میزبان این بریز و‌بپاش نشدند!؟ بنظر میرسد این هزینه ها در اصل برای هدف دیگری است. وقتی کارگر و کارمند پتروشیمی مارون همچنان خستگی و بی انگیزشی ۶۷ روز تعمیرات اساسی به خودشون و خانوادشون مونده چطور اینها جرات میکنند برای خوشگذرونی به سوپرلاکچری ترین هتل ایران برن؟ چطور انتظار دارند کارگر و کارمند مارون در ادامه با انگیزه کار کنند؟ این پولها را از جیب سهامدارها خرج میکنند. آیا از من سهامدار نوعی اجازه گرفته اند ؟ این عین دزدی است؟ کسی که خونه اش آتش گرفته و معلوم نیست درست بشه یا نه، نمیاد پولی که در بساط داره را خرج مهمانی و عیاشی یه مشت پولدار دیگه کنه! واقعا دست آورد این جلسات همایش ها چیست؟ نفعش برای کیست؟
فرزند شهید
این ا.... را میگم فقط بلده کارهای پوپولیستی انجام بده دوست داره دیده بشه همه بگن دست دل بازه در صورتی اگه یکسال دیگه مارون باشه مارون به فنا رفته شک نکنید تمام کارهاش بوی رانت و سواستفاده میده تمام مشاورانش آدمهای غیر نفتی و متقلب و برای حفاظت و کمربند امنیتی خودش اورده طوری راه میرن و وانمود میکنند که گویا امنیتی هستن مارون دلیلش هم مشخصه چون میخوان ببرن و بدزدن
درود بر شرفت نفت ما
ننگتان باد کانالهای اجاره ای و فاسد .... نیوز. ....... نیوز و.....
دست ب بریز وبپاشش دگتر خوبه کاربلد...
بهمیی هم میگن اومده بیرون؟!!!!! کی دلسوز بازنشسته ومظلومه
بی حساب وکتاب
شیراز به فنا داد بابریز وبپاش های باندی وایجاد صربه های بزرگ به آن جا قطعا فاتحه مارون باید خوند. میگن پشتش گرمه هرکاری بخواد میکنه الله اعلم...
شهید
دم از ارزشها و شهدا می زنه همش برای چپاول بیت الماله یاد علیرضا اکبری جاسوس روباه پیر میوفتم
مارون رو فناست قطعا با امرایی نابود می شود
نفت ما درود بر شرفت
امرایی = نابودی مارون
لطفا د رخصوص تعداد زیاد کارمندان مارون که در دیگر شرکتها به عنوان مامور مشغول به کار هستند بپرسید.طبق چه اصولی این تعداد زیاد از کارمندان مارون از بیش از 17 سال قبل تاکنون مامور و در دیگر شرکتها کار می کنند و هنوز جزو پرسنل مارون هستند و بعد بازنشسته و.....واقعا این مامور بودن چه صیغه ای است دیگر...!!!
لطفا د رخصوص تعداد زیاد کارمندان مارون که در دیگر شرکتها به عنوان مامور مشغول به کار هستند بپرسید.طبق چه اصولی این تعداد زیاد از کارمندان مارون از بیش از 17 سال قبل تاکنون مامور و در دیگر شرکتها کار می کنند و هنوز جزو پرسنل مارون هستند و بعد بازنشسته و.....واقعا این مامور بودن چه صیغه ای است دیگر...!!!
حاجیان
مکران مکران وماادراک مکران
صدبرابر مارون توش فساد و زد و بند هست
مديرعامل همه رو خريده
میلیاردی هزینه کرده که احدی نزدیکش نشه
هر کی ازش انتقاد کنه یا بیشتر بفهمه رو رد میکنه

فقط در این سه ماه، مدیرمالی، مدیر بازرگانی و مدیر منابع انسانی رفتن از شرکت